Код: 315648Назва:
Маркетинг територій
Анотація: Мета курсу передбачає розглянути можливість адаптації територіальної спільноти до ринкових умов, розширити можливості розвитку і збільшити життєву силу місцевих спільнот. У студентів будуть сформовані теоретичні уявлення про систему маркетингу територій, сформуються знання про практичне використання інструментів та стратегій маркетингу на окремих територіях, вони вивчать використання територіального маркетингу як одного із основних інструментів інвестиційної привабливості місцевих громад, навчаться виявляти та розвивати конкурентні переваги територій.Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 4Семестр: 7Кількість кредитів: 3Форма контролю: залікСпосіб навчання: аудиторне, дистанційнеМова навчання: українська