НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315648

Назва:

Маркетинг територій



Анотація: Мета курсу передбачає розглянути можливість адаптації територіальної спільноти до ринкових умов, розширити можливості розвитку і збільшити життєву силу місцевих спільнот. У студентів будуть сформовані теоретичні уявлення про систему маркетингу територій, сформуються знання про практичне використання інструментів та стратегій маркетингу на окремих територіях, вони вивчать використання територіального маркетингу як одного із основних інструментів інвестиційної привабливості місцевих громад, навчаться виявляти та розвивати конкурентні переваги територій.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 4

Семестр: 7

Кількість кредитів: 3

Форма контролю: залік

Спосіб навчання: аудиторне, дистанційне

Мова навчання: українська