НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315649

Назва:

Маркетинг інновацій



Анотація: Вибіркова дисципліна, яка містить певне коло знань у галузі розробки інновацій, а саме: ознайомлення з принципами розробки та виведенням на ринок нових товарів та послуг. Дисципліною передбачено формування знань та навичок з питань планування та організації створення нових продуктів та послуг починаючи від аналізу потреб ринку, генерації ідей до методичних і практичних навичок щодо оцінювання комерційних перспектив інноваційного продукту, його функціонально-економічного обґрунтування. Багато кейсів та креативних завдань.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: ІV

Семестр: VІІІ

Кількість кредитів: 4

Форма контролю: залік

Викладач(і): к.е.н., доц. Пічик К.В.

Результати навчання: РН1. Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності.
РН2. Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності.
РН3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв'язання практичних завдань у сфері маркетингу.
РН4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
РН6. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб'єкта та їх взаємозв'язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності.
РН7. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.
РН8. Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб'єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища.
РН9. Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень.
РН10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб'єкта.
РН11. Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб'єкта.
РН12. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
РН13. Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи.
РН14. Виконувати функціональні обов'язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення.
РН15. Діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості.
РН16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.
РН17. Демонструвати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами, а також належного використання професійної термінології.
РН20. Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи
РН21. Підвищувати рівень особистої професійної підготовки

Спосіб навчання: аудиторне, дистанційне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Маркетинг

Зміст дисципліни: Тема 1. Поняття інновації та маркетингу інновацій Тема 2. Споживча поведінка як реакція на інновацію Тема 3. Методика розробки нового товару: визначення потреб та генерація ідей Тема 4. Тестування концепції нового продукту Тема 5. Механізм створення та виведення інновації на ринок Тема 6. Інноваційні інструменти маркетингових досліджень Тема 7. Інноваційні підходи та інструменти в маркетингу Тема 8. Маркетинг нових технологій


Рекомендована література: 1. Котлер Ф. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер. - К.: Альпіна Паблішер Україна, 2021. - 252 с.
2. Філановський О. Карго-маркетинг і Україна. -К.: Фабула, 2021. - 144 с.
3. Свитвуд Адель Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуі?цію даними. - К.: Наш формат, 2019. - 152 с.
4. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження: визначення мети та практика розробки анкети (на прикладі ризиків споживачів на ринку вина) / А. О. Старостіна, В. А. Кравченко // Вісник Киiвського нацiонального унiверситету iм. Тараса Шевченка. Серiя: Економiка. - 2015. - No8 (175). - С. 6-12.
5. Офіційний сайт Міжнародної агенції маркетингових ініціатив [веб-саи?т]. http://mami.org.ua/
6. Kotler, Philip and Kotler, Milton Market Your Way to Growth: 8 Ways to Win, 2017. 240 p.
7. Маркетинг : навч. посібник / А.О. Старостіна, В.А. Кравченко, О.Ю. Пригара, Л.О. Ярош-Дмитренко / за заг. ред. Старостіноі? А.О. - К. : "НВП "Інтерсервіс", 2018.
8. Кочкіна Н.Ю. Управління маркетингом : навч. посібник. - К.: Інтерсервіс, 2019.


Форми та методи навчання: лекцій, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (опитування, виступи на семінарах, командні роботи); підсумковий контроль/залік - 30 балів

Мова навчання: українська