Код: 315652Назва:
Культура ведення бізнесу
Анотація: Курс "Культура ведення бізнесу" пропонує студентам систематично оволодіти теоретичними знаннями щодо бізнес-мислення, оволодінням інструментарієм ділової культури і формуванням корпоративної ідентичності організації. Ця дисципліна спрямована на розвиток не лише теоретичних, а й практичних навичок, необхідних для успішної кар'єри в управлінні та бізнес-адмініструванні. Вона включає в себе розширене вивчення ділового етикету та протоколу, а також аналізує національні особливості ділового спілкування в різних країнах.Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: ІСеместр: ІІдКількість кредитів: 3Форма контролю: залікВикладач(і): к.е.н., доц. Гуменна О.В.Результати навчання: Формування системи знань щодо особливостей ведення бізнесу в різних країнах з етично Обґрунтування теоретико-методологічних основ розвитку культури ведення бізнесу на макро- і мікрорівні -культурної точки зору Набуття вмінь і навичок для відкриття та провадження бізнесу в різних країнах, забезпечення ефективного ділового спілкування, в тому числі самоменеджментуДотримання принципів академічної доброчесності і академічної культуриСпосіб навчання: аудиторне, дистанційнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: відсутніЗміст дисципліни: 1. Основи культури ведення бізнесу. Етика та діловий етикет
2. Особливості ведення бізнесу в різних країнах
3. Підприємницька і корпоративна культура.
4. Інноваційна та споживча культури
5. Етика та культура наукових досліджень
6. Підготовка СV. Мистецтво презентації
7. Самокультура і самоменеджмент. Time-менеджмент
8. Організація ділових прийомів та переговорівРекомендована література: 1. Герасимчук А. А. Етика та етикет / А. А. Герасимчук, О. І. Тимошенко. - К. : ЄУ. - 2006. - 350 с.2. Герчанівська П. Е. Культура управління: навч. посібник / Герчанівська П. Е. - К. : ІВЦ Видавництво "Політехніка", 2005. - 152 с.3. Гуменна О. В. Корпоративна культурна відповідальність як складова брендингу компанії в Україні / Гуменна О. В., Бедій Н. І. // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2022. - Т. 7, вип. 1. - C. 41-47. - https://doi.org/10.18523/2519-4739.2022.7.1.41-474. Зусін В. Я. Етика та етикет ділового спілкування: навч. посібник. - 2-е вид., перероб. і доп. / Зусін В. Я. - К.: Центр навч. літератури, 2005. - 224 с.5. Калашник Г. М. Вступ до дипломатичного протоколу та ділового етикету : навч. посібник / Калашник Г. М. - К. : Знання, 2007. - 143 с.6. Ліфінцев Д.С. Формування корпоративної культури на основі концепції крос-культурного менеджменту. Інвестиції: практика та досвід. 2015. № 5. С. 23-26.7. Мешко Н., Буланкіна О. Культурний менеджмент у корпоративних стратегіях міжнародних компаній. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1274КРОС-Н.8. Педько А. Основи підприємництва і бізнес культури. Навчальний посібник. Центр навчальної літератури. К., 2019. - 168 с.9. Романовський О. Г. Ділова етика: навч. посібник / О. Г. Романовський, О. С. Пономарьов, О. М. Лапузіна. - Харків : НТУ "ХПІ", 2006. - 364 с.10. Романуха О. Роль крос-культурних комунікацій у менеджменті організацій / О. Романуха// Економіка і суспільство.- 2017. - Вип.№ 9. - С. 608-613. URL: http://www.economyandsociety.in.ua/journal/9_ukr/103.pdfФорми та методи навчання: лекцій, семінарські заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: Рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль – 75 балів (опитування, виступи і презентації на семінарах, кейси, есе); підсумковий контроль / залік – 25 балів Мова навчання: українська