НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315652

Назва:

Культура ведення бізнесу



Анотація: Курс "Культура ведення бізнесу" пропонує студентам систематично оволодіти теоретичними знаннями щодо бізнес-мислення, оволодінням інструментарієм ділової культури і формуванням корпоративної ідентичності організації. Ця дисципліна спрямована на розвиток не лише теоретичних, а й практичних навичок, необхідних для успішної кар'єри в управлінні та бізнес-адмініструванні. Вона включає в себе розширене вивчення ділового етикету та протоколу, а також аналізує національні особливості ділового спілкування в різних країнах.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: І

Семестр: ІІд

Кількість кредитів: 3

Форма контролю: залік

Викладач(і): к.е.н., доц. Гуменна О.В.

Результати навчання: Формування системи знань щодо особливостей ведення бізнесу в різних країнах з етично
Обґрунтування теоретико-методологічних основ розвитку культури ведення бізнесу на макро- і мікрорівні -культурної точки зору
Набуття вмінь і навичок для відкриття та провадження бізнесу в різних країнах, забезпечення ефективного ділового спілкування, в тому числі самоменеджменту
Дотримання принципів академічної доброчесності і академічної культури

Спосіб навчання: аудиторне, дистанційне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: відсутні

Зміст дисципліни: 1. Основи культури ведення бізнесу. Етика та діловий етикет 2. Особливості ведення бізнесу в різних країнах 3. Підприємницька і корпоративна культура. 4. Інноваційна та споживча культури 5. Етика та культура наукових досліджень 6. Підготовка СV. Мистецтво презентації 7. Самокультура і самоменеджмент. Time-менеджмент 8. Організація ділових прийомів та переговорів


Рекомендована література: 1. Герасимчук А. А. Етика та етикет / А. А. Герасимчук, О. І. Тимошенко. - К. : ЄУ. - 2006. - 350 с.
2. Герчанівська П. Е. Культура управління: навч. посібник / Герчанівська П. Е. - К. : ІВЦ Видавництво "Політехніка", 2005. - 152 с.
3. Гуменна О. В. Корпоративна культурна відповідальність як складова брендингу компанії в Україні / Гуменна О. В., Бедій Н. І. // Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. - 2022. - Т. 7, вип. 1. - C. 41-47. - https://doi.org/10.18523/2519-4739.2022.7.1.41-47
4. Зусін В. Я. Етика та етикет ділового спілкування: навч. посібник. - 2-е вид., перероб. і доп. / Зусін В. Я. - К.: Центр навч. літератури, 2005. - 224 с.
5. Калашник Г. М. Вступ до дипломатичного протоколу та ділового етикету : навч. посібник / Калашник Г. М. - К. : Знання, 2007. - 143 с.
6. Ліфінцев Д.С. Формування корпоративної культури на основі концепції крос-культурного менеджменту. Інвестиції: практика та досвід. 2015. № 5. С. 23-26.
7. Мешко Н., Буланкіна О. Культурний менеджмент у корпоративних стратегіях міжнародних компаній. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1274КРОС-Н.
8. Педько А. Основи підприємництва і бізнес культури. Навчальний посібник. Центр навчальної літератури. К., 2019. - 168 с.
9. Романовський О. Г. Ділова етика: навч. посібник / О. Г. Романовський, О. С. Пономарьов, О. М. Лапузіна. - Харків : НТУ "ХПІ", 2006. - 364 с.
10. Романуха О. Роль крос-культурних комунікацій у менеджменті організацій / О. Романуха// Економіка і суспільство.- 2017. - Вип.№ 9. - С. 608-613. URL: http://www.economyandsociety.in.ua/journal/9_ukr/103.pdf


Форми та методи навчання: лекцій, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: Рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль – 75 балів (опитування, виступи і презентації на семінарах, кейси, есе); підсумковий контроль / залік – 25 балів

Мова навчання: українська