НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315653

Назва:

Історія економічних вчень



Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 1

Семестр: 2

Кількість кредитів: 3

Форма контролю: залік

Викладач(і): К.е.н., доц. Колядич О.І.

Результати навчання: " здатність системного та еволюційного аналізу теоретико-методологіч-них підходів дослідження еволюції економічної науки та економічних систем;
" володіння інструментарієм ідентифікації процесності в межах ринкової економіки та альтернативних системах;
" уміння виявляти причини зміни етапів економічної системи та здатність здійснювати прогностичні висновки у точках міжстадійної "біфуркації" ситеми;
" володіння аналітичним апаратом ґенези ринкової економічної системи сформованим в межах класичних та некласичних економічних теорій;
" оперування визначальними фактами функціонування ринкової та альтернативних економік: їх відбір, класифікація, узагальнення.
" здатність комплексного бачення усієї структури економічної науки, зв'язків між її елементами, історії та перспектив її розвитку.


Спосіб навчання: аудиторний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Економічна історія, Макро-економіка, мікро-економіка

Зміст дисципліни: Курс ґрунтується на фундаментальній теоретичній основі і спрямований на розвиток системного розуміння процесів формування, розвитку, взаємодії, чергування та модернізації основних напрямів економічної теорії, їх зв'язок з економічною політикою та практикою. Дисципліна охоплює основні структурні елементи економічної теорії: напрями (класичний, неокласичний, кейнсіанський, інституціональний, марксизм, маржиналізм, монетаризм (мейнстрим, альтернативні), школи, вчення, концепції.


Рекомендована література: 1. Історія економічних учень: Підручник. За ред. Проф.. В.Д. Базилевича. - К.: Знання, 2004.
2. Історія економічних учень: Підручник: За ред. В.Д. Базилевича. - 2-е вид., випр. - К.: Знання, 2005.
3. Історія економічних учень: Підручник: За ред. В.Д. Базилевича. - 3-е вид., випр. і доп. - К.: Знання, 2006.
4. Історія економічних учень: Підручник За ред. Л.Я. Корнійчук, Н.О. Татаренко. - К.: КНЕУ, 2005.


Форми та методи навчання: лекції, семінар-ські заняття, самос-тійна робота, on-line-заняття

Методи й критерії оцінювання: Рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (виступи на семінарах, бліц-опитування, індивідуальне письмове завдання, міні-кейси, диспути, аналітично-рольова гра, квест-завдання); підсумковий контроль - 40 балів (письмовий залік)

Мова навчання: українська