НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315657

Назва:

Digital - маркетинг



Анотація: Дисципліна спрямована на формування у студентів сукупності знань в області теорії і практики цифрового маркетингу; отримання ними комплексного розуміння, що включає в себе поняття «Digital-маркетинг» та його суть. Отримання умінь і навичок самостійної роботи з сучасними інструментами, що використовує Інтернет-маркетинг з метою просування комерційних проектів. Оволодіння необхідними навичками роботи з програмними продуктами, які використовує Інтернет-маркетинг обрання необхідних каналів та інструментів цифрової маркетингової комунікації, оволодінні необхідними навичками роботи з відповідними ресурсами, програмами, що забезпечують роботу в цифрових мережах, а також зі спеціалізованими інформаційними технологіями та системами в середовищі digital - маркетингу. Також отримання знань щодо розробки комунікаційної стратегії маркетингу в інтернет просторі. Курс має практичне спрямування – завдання виконуються з використанням спеціальних програмних продуктів. Також, запрошуються лектори-практики.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: ІІІ

Семестр: V

Кількість кредитів: 4

Форма контролю: екзамен

Викладач(і): ст. викладач, к.е.н. Мельник В.В.

Результати навчання: РН1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу
РН2. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб'єкта.
РН3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності
РН6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб'єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними
РН9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень
РН15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Маркетинг, менеджмент.

Зміст дисципліни: 1. Digital-маркетинг: історія, поняття, стратегія 2. Сучасні тенденції в цифровому комунікаційному середовищі. 3. SEO. SEM. SERM. 4. Контент-маркетинг. SMM. 5. Принципи діяльності сайту та його інформаційні можливості 6. E-mail маркетинг. Мобільні пристрої. AdverGaming. 7. Банерна та контекстна реклама 8. Аналіз ефективності цифрового маркетингу


Рекомендована література: 1. B2B Content Marketing: 2017 Benchmarks, Budgets and Trends Report.
Content Marketing Institute and MarketingProfs University. URL:
http://contentmarketinginstitute.com/wpcontent/uploads/2016/09/2017_B2B_Research_FINAL.pdf
2. Barden Ph. The Science Behind Why We Buy. New York: John Wiley &
Sons, 2013. 288 р.
3. Court D., Elzinga D., Mulder S., Vetvik O. The consumer decision journey.
McKinsey & Company. 2009. URL: http://www.mckinsey.com/businessfunctions/marketing-and-sales/our-insights/the-consumer-decision-journey.
4. Douglas K. 2015 State of Digital Marketing. Spiceworks IT Platform. 2014.
URL: http://www.spiceworks.com/marketing/2015-state-digital-marketing/.
5. Douglas K. What's the Right Marketing Budget as a Percentage of Revenue?
MarketingTechBlog. 2015. URL: https://www.marketingtechblog.com/marketingbudget-percentage-revenue/.
6. Edelman D. C. Branding in the Digital Age: You're Spending Your Money in
All the Wrong Places. Harvard Business Review. 2010. URL:
https://hbr.org/2010/12/branding-in-the-digital-age-youre-spending-your-money-inall-the-wrong-places.
7. Hanlon A. McKinsey's consumer decision journey. Smart Insight: Actionable
Marketing Advice. 2016. URL: http://www.smartinsights.com/marketingplanning/marketing-models/mckinseys-consumer-decision-journey/.
8. Knipp K. Get Agile: Running a Marketing Team Like a Startup. Hubspot
Blog. 2017. URL: https://blog.hubspot.com/blog/tabid/6307/bid/13703/get-agilerunning-a-marketing-team-like-a-startup.aspx.
9. Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I. Marketing 4.0: Moving from Traditional
to Digital. Somerset: Wiley, 2016. 208 p.
10. Pinsker J. The Future of Retail Is Stores That Aren't Stores. The Atlantic.
2017. URL: https://www.theatlantic.com/business/archive/2017/09/future-retailexperiences-juice-bars/539751/.
11. Scott S. The Marketing Department of the Future. The Moz Blog. URL:
https://moz.com/blog/the-marketing-department-of-the-future
12. The Change in 2014 Marketing Budgets. MarketingTechBlog. 2015.
URL: https://www.marketingtechblog.com/2014-marketing-budgets/.
13. Van Bommel E., Edelman D., Ungerman K. Digitizing the consumer
decision journey. McKinsey&Company. 2014. URL:http://www.mckinsey.com/business-functions/marketing-and-sales/ourinsights/digitizing-the-consumer-decision-journey.
14. Коен Дж., Шмідт Е. Новий цифровий світ / Пер. з англ. Г. Лелів.
Львів: Літопис, 2015. 368 с.
15. Легкий О. А. Організація відділу маркетингу в умовах четвертої
промислової революції / Електронне наукове фахове видання Мукачівського
державного університету "Економіка та суспільство". 2018. № 14.
16. Легкий О.А., Сохацька О.М. Ефективність цифрових маркетингових
комунікацій: від постановки мети до оцінювання результату. Маркетинг і
цифрові технології. 2017. № 2. С. 4-31.
17. Шалева О. І. Електронна комерція. Навч. посіб. К.: Центр учбової
літератури, 2011. 216 с.

Форми та методи навчання: Лекції, семінари, командний проект, кейс, самостійна робота.

Методи й критерії оцінювання: рейтингова система за 100 б. шкалою. робота в семестрі 60 б., екзамен 40 б.

Мова навчання: українська