Код: 315664Назва:
Маркетинг I
Анотація: Архітектонікою програми навчальної дисципліни передбачено два рівні. Перший розкриває теоретичні основи маркетингу та маркетингових стратегій. Другий рівень дозволяє закріпити отримані вміння і навики на практиці. Метою викладання навчальної дисципліни "Маркетинг І" є формування у студентів наукового світогляду та спеціальних знань з теорії та методології маркетингу; набуття вмінь і навичок для здійснення управлінських функцій для забезпечення ефективної діяльності компанії з одночасним задоволенням потреб споживачів. Курс орієнтований на набуття студентами практичних навиків для розробки маркетингового плану компанії: критична оцінка наукових і практичних здобутків у сфері маркетингу; розробка маркетингових програм залежно від цілей діяльності компанії; аналіз чинників мікро-, мезо- та макро- середовищ компанії; розробка маркетингових заходів з урахуванням взаємозв'язку між елементами комплексу маркетингу (продукт, ціна, просування, збут); прийняття обґрунтованих маркетингових рішень. Попередні курси: "Економічна теорія", "Основи менеджменту", "Мікроекономіка", "Макроекономіка".Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: ІІСеместр: ІVКількість кредитів: 4Форма контролю: екзаменВикладач(і): ст. викл., к.е.н. Мельник В.В.Результати навчання: РН1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингуРН2. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб'єкта.РН3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеностіРН6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб'єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти нимиРН9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішеньРН15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпеченняСпосіб навчання: аудиторне, дистанційнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Економіка підприємства, мікроекономіка, макроекономіка, менеджмент.Зміст дисципліни: 1.Суть маркетингу та його сучасна концепція
2.Класифікація маркетингу
3.Характеристики маркетингу
4.Маркетингові дослідження
5.Маркетингова товарна політика
6.Маркетингова цінова політика
7.Маркетингова політика розподілу
8.Маркетингова політика просування
9.Організація маркетингуРекомендована література: 1. Barden Ph. The Science Behind Why We Buy. New York: John Wiley &Sons, 2013. 288 р.2. Court D., Elzinga D., Mulder S., Vetvik O. The consumer decision journey.McKinsey & Company. 2009. URL: http://www.mckinsey.com/businessfunctions/marketing-and-sales/our-insights/the-consumer-decision-journey.3. Douglas K. What's the Right Marketing Budget as a Percentage of Revenue?MarketingTechBlog. 2015. URL: https://www.marketingtechblog.com/marketingbudget-percentage-revenue/.4. Edelman D. C. Branding in the Digital Age: You're Spending Your Money inAll the Wrong Places. Harvard Business Review. 2010. URL:https://hbr.org/2010/12/branding-in-the-digital-age-youre-spending-your-money-inall-the-wrong-places.5. Hanlon A. McKinsey's consumer decision journey. Smart Insight: ActionableMarketing Advice. 2016. URL: http://www.smartinsights.com/marketingplanning/marketing-models/mckinseys-consumer-decision-journey/.6. Knipp K. Get Agile: Running a Marketing Team Like a Startup. HubspotBlog. 2017. URL: https://blog.hubspot.com/blog/tabid/6307/bid/13703/get-agilerunning-a-marketing-team-like-a-startup.aspx.7. Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I. Marketing 4.0: Moving from Traditionalto Digital. Somerset: Wiley, 2016. 208 p.8. Pinsker J. The Future of Retail Is Stores That Aren't Stores. The Atlantic.2017. URL: https://www.theatlantic.com/business/archive/2017/09/future-retailexperiences-juice-bars/539751/.9. Scott S. The Marketing Department of the Future. The Moz Blog. URL:https://moz.com/blog/the-marketing-department-of-the-future10. The Change in 2014 Marketing Budgets. MarketingTechBlog. 2015.URL: https://www.marketingtechblog.com/2014-marketing-budgets/.11. Van Bommel E., Edelman D., Ungerman K. Digitizing the consumerdecision journey. McKinsey&Company. 2014. URL:http://www.mckinsey.com/business-functions/marketing-and-sales/ourinsights/digitizing-the-consumer-decision-journey.12. Легкий О. А. Організація відділу маркетингу в умовах четвертоїпромислової революції / Електронне наукове фахове видання Мукачівськогодержавного університету "Економіка та суспільство". 2018. № 14.13. Філіп Котлер, Гарі Армстронг. Основи маркетингу. Україна. ISBN 978-617-7812-04-2. 2022. 880 с. Форми та методи навчання: Лекції, семінари, командний проект, кейс, самостійна робота.Методи й критерії оцінювання: рейтингова система за 100 б. шкалою. робота в семестрі 70 б., екзамен 30 б.Мова навчання: українська