НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 315665

Назва:

Маркетингові комунікації



Анотація: Курс «Маркетингові комунікації» дозволяє сформувати систему знань щодо особливостей розвитку складових marketing mix (реклами, персонального продажу, стимулювання збуту, P&R, інтернет-маркетингу) та отримати практичні навички для управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями на підприємстві. Основна увага приділяється вивченню маркетингових методів впливу на пізнавальну, емоційну та поведінкову реакції споживачів та формуванню ідеї створення власної рекламної стратегії для конкретного товару, послуги чи ідеї. Дисципліна охоплює повний цикл – від визначення понять «маркетингові комунікації», «реклама», «P&R», «стимулювання збуту», «персональний продаж і до аналізу сучасних прогресивних методик визначення ефективності рекламної діяльності. Дисципліна «Маркетингові комунікації» об’єднує знання, набуті під час вивчення дисциплін «Маркетинг», «Маркетингові дослідження», «Менеджмент», «Економіка підприємства» та фокусує їх для формування компетенцій, необхідних під час розробки маркетингових стратегій та реалізації їх на практиці.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: ІІІ

Семестр: VI

Кількість кредитів: 5

Форма контролю: екзамен

Викладач(і): проф., д.е.н. Ковшова І. О.

Результати навчання: У результаті вивчення курсу здобувач повинен:
- застосовувати набуті теоретичні знання для розв'язання практичних завдань у сфері маркетингу;
- збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію;
- демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб'єкта;
- виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним;
- діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості;
- відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки;
- демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетинговій діяльності.


Спосіб навчання: аудиторне, дистанційне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: маркетинг

Зміст дисципліни: Курс спрямований на формування системи знань щодо особливостей розвитку складових marketing mix (реклами, персонального продажу, стимулювання збуту, P&R, інтернет-маркетингу); обґрунтування теоретико-методичних основ розвитку маркетингових комунікацій сучасних компаній із визначенням сучасних трендів і пріоритетних напрямів діяльності; набуття вмінь і навичок для здійснення управлінських функцій для забезпечення ефективної комунікаційної діяльності компанії з використанням інноваційного маркетингового інструментарію; формування компетенцій для розробки рекламної стратегії конкретного товару, послуги, ідеї чи підприємства. Особливу увагу приділено проведенню проєктного дослідження та представленню результатів.


Рекомендована література: 1. Енді Серновіц. Сарафанний маркетинг: Як розумні компанії змушують про себе говорити. - К.: Сварог, 2020. - 216 с.
2. Кіндра Холл. Сторітелінг. -К.: Yakaboo Publishing, 2020. - 240 с.
3. Ковшова І. О. Путівник із маркетингу: могилянський підручник. Київ : Києво-Могилянська академія, 2017. 176 с.
4. Король І. В. Маркетингові комунікації. - Умань: Візаві, 2018. - 191 с.
5. Рекламний менеджмент / Ковшова І.О., Луцій О.П., Ларіна Я. С., Забуранна Л. В. Навчальний посібник. - К.: Вид-во Європейського університету, - 2015. - 328 с.
6. Kotler, Philip and Kotler, Milton Market Your Way to Growth: 8 Ways to Win, 2017. 240 p.
7. Lambin. Jean-Jacques and Schuiling, Isabelle Market-Driven Management (3rd Edition), 2017. 624 p.
8. Godin, Seth Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable Paperback - July 1, 2007. - 145 p.


Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: Рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (опитування, участь на семінарських заняттях, виконання завдань самостійної роботи); підсумковий контроль - 40 балів (екзамен).

Мова навчання: українська