Код: 315714Назва:
Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу
Анотація: Мета навчальної дисципліни «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу»: 1. ознайомлення студентів з тенденціями розвитку сучасного менеджменту та маркетингу, 2. формування у них навичок та вмінь управлінської та маркетингової діяльності; 3. опанування ними знань з побудови ефективної організації та виявлення факторів, що здійснюють вплив на управлінську і маркетингову діяльність; 4. Навчити їх аналізувати, оцінювати вплив цих факторів, спираючись на теорію і практику менеджменту та маркетингу. Основними завданнями, що ставляться перед дисципліною є : формування систематизованого комплексу знань про загальні принципи, форми та методи менеджменту і маркетингу; ознайомлення з відповідними поняттями, категоріями, методами функціонування маркетингових й управлінських систем, та сучасними теоріями менеджменту та маркетингу; формування у студентів знань про суть інформаційного менеджменту, менеджменту змін і процесного менеджменту, маркетинг-менеджменту та інших концептуальних напрямків в сфері менеджменту та маркетингу; ознайомлення з основами планування, організації, мотивування, контролю та регулювання в системі менеджменту та маркетингу; формування знань з основ етики та відповідальності у менеджменті.
Як результат вивчення дисципліни студенти повинні: 1. знати: теоретико-методологічні основи, питання методики та організації систем управління та маркетингу; класичні та сучасні технології, концепції, стратегії менеджменту та маркетингу; концептуальні моделі управління змінами та моделі процесного менеджменту; основи інформаційного менеджменту та його продукти; технології та інструменти мотиваційного менеджменту; інструменти корпоративного і ділового спілкування; основи маркетингових досліджень; 2. вміти: застосовувати базові технології маркетингового дослідження; володіти термінологічним апаратом, методологічними принципами та використовувати існуючий практичний досвід в сфері менеджменту та маркетингу; визначати шляхи підвищення ефективності працівників через систему мотиваційного менеджменту; розробляти системи мотивації працівників та етичних норм в діяльності підприємств; моделювати зміни пріоритетів компанії використовуючи техніки менеджменту змін та будувати алгоритм їх впровадження; робити комплексний аналіз середовища функціонування підприємств; вміти володіти правилами бізнес-етикету та навиками ділового спілкування.Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: ІСеместр: ІІдКількість кредитів: 3Форма контролю: залікВикладач(і): д.е.н. Сидоренко О.В.Результати навчання: Студенти повинні знати теоретичні і методологічні основи технології та організації систем управління та маркетингу; класичні та сучасні технології, концепції та стратегії менеджменту та маркетингу; базові моделі управління змінами та моделі процесного управління; основні концепції інформаційного менеджменту та його продукти; технології і інструменти мотиваційного менеджменту; інструменти корпоративного і ділового спілкування; суть методології маркетингового дослідження і її структуру; стратегії управління і маркетингові стратегії в діяльності підприємств; сучасні проблеми та тенденції розвитку міжнародного маркетингу. Вміти застосовувати технологію маркетингового дослідження; володіти термінологічним апаратом, методологічними принципами та використовувати існуючий практичний досвід в сфері менеджменту і маркетингу; визначати шляхи підвищення ефективності працівників через систему мотиваційного менеджменту; розробляти системи мотивації працівників та етичних норм в діяльності підприємств; аналізувати зовнішнє і внутрішнє середовище підприємства; моделювати зміни пріоритетів компанії використовуючи техніки менеджменту змін і будувати алгоритм їх впровадження; робити комплексний аналіз середовища міжнародного бізнесу; вміти володіти правилами адміністративного та економічного етикету та володіти навиками ділового спілкування.Спосіб навчання: аудиторне, дистанційнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Курс пов'язаний з усіма дисциплінами навчального плану. Послідовність проходження окремих тем і питань курсу зумовлено структурно-логічними зв'язками з іншими дисциплінами, які входять до навчального плану підготовки студентів за даним фахом. Вивчення дисципліни базується на знаннях, які були отримані студентами раніше, і є теоретичною базою для поглибленого сприйняття спеціальних дисциплінЗміст дисципліни: Тема 1. Сучасні концепції менеджменту
Тема 2. Менеджмент змін та процесний менеджмент
Тема 3. Інформаційний менеджмент
Тема 4. Мотиваційний менеджмент. Самоменеджмент.
Тема 5. Етика в управлінні.
Тема 6. Сучасні концепції маркетингу
Тема 7. Маркетингове управління підприємствами
Тема 8. Міжнародний маркетингРекомендована література: 1.Алієва-Барановська В. М. Глобальний бізнес : навч. поcіб. - К. : Ліра-К, 2013, 560 с.2.Воронков Д.К. Управління змінами на підприємстві: теорія та прикладні аспекти : монографія. - Х.: ІНЖЕК, 2010, 340 с.3.Герасимчук В. Г. Маркетинг. Теорія і практика. - К.: Вища школа, 1994. - 328 с.4.Менеджмент: теорія та практика: навч. посібн. / Ладонько Л.С., Михайловська О.В., Філіпова Н.В. - К. : Кондор-Видавництво, 2015. - 269с. 5.Міжнародний маркетинг: навч. посібник / [Корінєв В.Л., Кулішов В.В., Одягайло Б.М.]. - Львів: "Магнолія 2006", 2011. - 384 с.6. Туленков М.В. Сучасні теорії менеджменту: навч. посіб. Рекомендовано МОН України. - К.: Каравела, 2007. - 304 с.Форми та методи навчання: лекції, семінари, практичні заняття, ситуації, case-study, реферати, презентації, проектні роботи, групові завдання, самостійна робота, тестуванняМетоди й критерії оцінювання: модульно-рейтингова системаМова навчання: українська