Код: 315792Назва:
Англійська мова
Анотація: Метою курсу є формування у студентів практичних мовленнєвих умінь і навичок, необхідних для набуття компетентностей майбутніх фахівців, зокрема уміння ситуативної адаптації власної комунікації, здатності до системного мислення, креативності; здатності до реалізації особистісного потенціалу саморозвитку, самостійного опанування нових знань; критичного мислення і здатності до коригування своїх комунікативних стратегій.
Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: ІСеместр: 1, 2, 2дКількість кредитів: 10 (загальна кількість годин - 300 год.; практичні заняття - 128 год.; самостійна робота - 172 год.)Форма контролю: залік, залік, екзаменВикладач(і): Піроженко І.Д., ст.викладач, Шугай А.Ю., ст. викладач, Харченко О.О., ст.викладачРезультати навчання: РН10. Вільно спілкуватися англійською мовою на професійному рівні, необхідному для ведення професійної дискусії, підготовки аналітичних та дослідницьких документів.РН12. Володіти навичками професійного усного та письмового перекладу з англійської мови, зокрема, з фахової тематики міжнародного співробітництва,політики, міжнародних комунікацій, регіональних студій, міжнародних комунікацій, регіональних студій, дво- та та багатосторонніх міжнародних проектів міжнародних проектів.Спосіб навчання: аудиторнийЗміст дисципліни: Topic 1. Identity. Topic 2. Tales.
Topic 3. Future. Topic 4. Jobs. Topic 5. Solutions. Topic 6 Emotion. Topic 7 Success. Topic 8. Communities. Topic 9. History. Topic 10. World.Рекомендована література: 1. Antonia Clare, JJ Wilson, Stephanie Dimond-Bayir. Speakout: Workbook. Interme- diate. 2-nd ed. Pearson, 20172. Mark Foley, Diane Hall. MyGrammarLab.Intermediate B1/B2. Pearson. 20123. Jeremy Comfort.Effective Presentations. Oxford University Press, 19954. Pirozhenko I., D., Semiankiv I.V., Shugai A.Y. Master at words / Нац. ун-т "Києво-Могилянська академія". - Київ: 2012. - 2345. John Roberts, John Scarry, Sandra Scarry. The Canadian Writer's Workplace. 3-rd ed. 1998, Harcourt Brace & Company, Canada6. George M.Rooks. Paragraph Power. Communicating ideas through paragraphs. 2-nd ed. Prentice Hall Regents, 19997. Azar, Betty Shrampfer. Understanding and using English grammar: Student's book. 3-rd ed. Prentice Hall, 1989.8. Azar, Betty Shrampfer. Understanding and using English grammar: Workbook. 3rd ed. Prentice Hall, 1989.9. Dooley, Jenny and Virginia Evans. Grammarway 3. Express Publishing, 1999.10. Dooley, Jenny and Virginia Evans. Grammarway 4. Express Publishing,1999. 11.Eastwood, John. Oxford Practice Grammar. 2nd edition. Oxford University Press,1999.12. Alexander, L.G. Longman Advanced Grammar: Reference and Practice. Long- man, 1993.13. Evans, Virginia. Round-up 4. Longman, 201714. Evans, Virginia. Round-up 5. Longman, 2010Рекомендовані електронні ресурси:1. Pearson English Portal https://www.pearson.com/english/portal.html2. Paragraphs: writing advice. University of Toronto Video presentations of grammar topics: https://www.engvid.com/3. Paragraphs: writing explained. https://writingexplained.org/grammar-dictionary/ paragraph4. BBC course of upper intermediate grammar:https://www.bbc.co.uk/learningeng- lish/course/upper-intermediate5. Database of online tasks:https://agendaweb.org/6. https://learningenglish.voanews.com/7. Resource for studying grammar: https://learnenglish.britishcouncil.org/Форми та методи навчання: практичні заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (активна участь в практичних заняттях, швидкий тест з перевірки завдань на самостійне опрацювання, письмові завдання (параграфи), поточний тест, підсумковий тест); підсумковий контроль - 30 балів (залік);
поточний контроль - 60 балів (активна участь в практичних заняттях, швидкий тест з перевірки завдань на самостійне опрацювання, письмові завдання (параграфи), поточний тест, підсумковий тест); підсумковий контроль - 40 балів (екзамен).
Мова навчання: англійська