Код: 315839Назва:
Лінгвістична географія
Анотація: Метою навчального курсу є ознайомлення студентів із типологією мов світу, формування системи знань про чинники (внутрішньомовні, політичні, економічні, культурні та ін.), історію й сучасний стан їхньої територіальної диференціації та дистрибуції, дослідження загальномовних та регіональних атласів мов світу.
Завдання дисципліни: вивчення загальної теорії лінгвогеографії та ареальної лінгвістики, одержання знань про зони вібрацій (змішаності та перехідності) на зіткненні мовних і діалектних ареалів, оволодіння навичками застосування сучасних наукових підходів і методів лінгвогеографічних досліджень, формування навичок самостійної інтерпретації карт загальномовних і регіональних лінгвістичних атласів з метою виявлення динамічних і статичних мовних рис.
Тип дисципліни: нормативнаСеместр: осіннійФорма контролю: екзаменВикладач(і): охороні здоров'я, викладач Спосіб навчання: аудиторнийЗміст дисципліни: здоров'я, а також розпізнавати індивідуальні та соціальні фактори в сучасному громадському здоров'ї. Студенти зможуть використовувати отримані знання та вміння при комплексному підході до оцінки статусу здоров'я населення, визначення факторів ризику, формулюванні стратегій громадського здоров'я, розробці програм для вирішення специфічних проблем охорони здоров'я окремих груп населення, розгляді соціально-економічних, культурних, політичних, екологічних, психологічних та інших контекстуальних факторів системи охорони здоров'я у наступних курсах, при проведенні досліджень та написанні магістерської роботи.Рекомендована література: Новое общественное здравоохранение. Введение в современную науку. Т.Х. Тульчинский, Е.В. Варавикова. Beseder Ltd., Jerusalem. Иерусалим, 1999.Charlton, B. and White, M. (1995). Living on the margin: a salutogenic model for socioeconomic differentials in health. Public Health, 109,235-243.Introduction to Program Evaluation for Public Health Programs: A Self-Study Guide. Atlanta, GA: Centers for Disease Control and Prevention, 2011. 103p.WHO. Health and Sustainable Development. Key Health Trends. WHO/HDE/HID/02.2Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота Мова навчання: українська, англійська