Код: 315885Назва:
Сучасна світова пропаганда та спротив її впливу
Анотація: На цьому курсі ми зосередимось на історії пропаганди і яким чином вона змінилась від найдавніших часів до наших днів; розглянемо культурну дипломатію та стратегічні комунікації; дамо визначення 'інформаційному безладу' та типам неправдивої інформації; зосередимось на базових маніпуляціях даних і статистики і спротиву ним; розглянемо відкриті дані і їхні можливості для спростування неправдивої, маніпулятивної чи підривної інформації; обговоримо 'активні заходи' і чому вони такі липкі; розглянемо життєвий цикл інформації і упередження, які впливають на її сприйняття; визначатимемо надійність електронних джерел; розглянемо методи ефективної комунікації матеріалів.
Метою курсу є ознайомлення з основами відкритих даних і їхнього використання для верифікації інформації. Завдання вивчення дисципліни: формування у студентів критичного підходу та інформаційної стійкості до сприйняття даних і інформації; розуміння основних підходів та природи пропаганди в міжнародному розрізі; оволодіння навичками та знаннями для ефективного спростування або підтвердження наявних даних або інформації; розуміння як обґрунтувати власну позицію та надати достовірні джерела, які кожен зможе перевірити.
Після проходження курсу Ви зможете:
" Ідентифікувати вплив медійного циклу на світогляд;
" Визначати пропаганду, фрейми і базові маніпуляції з даними;
" Аналізувати чому дезінформація та пропаганда спрацьовують;
" Використовувати відкриті дані для аналізу джерел;
" Збирати і надавати надійну та перевірену інформацію;
" Класифікувати неправдиву інформацію;
" Розуміти і демонструвати розповсюдження дезінформації.
спростування або підтвердження наявних даних або інформації; розуміння як обґрунтувати власну позицію та надати достовірні джерела, які кожен зможе перевірити.
Після проходження курсу Ви зможете:
" Ідентифікувати вплив медійного циклу на світогляд;
" Визначати пропаганду, фрейми і базові маніпуляції з даними;
" Аналізувати чому дезінформація та пропаганда спрацьовують;
" Використовувати відкриті дані для аналізу джерел;
" Збирати і надавати надійну та перевірену інформацію;
" Класифікувати неправдиву інформацію;
" Розуміти і демонструвати розповсюдження дезінформації.