Код: 315998Назва:
Політики пам`яті та практики комеморації
Анотація: Це курс розровідає про систему розподілу влади у Німеччині в плані економічних повноважень суб'єктів політичного процесу, основи законодавчого регулювання демократичних процесів вироблення політики, традиції та основи німецького федералізму та парламентаризму. Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 2Семестр: 4Кількість кредитів: 3 ЄКТСФорма контролю: залікРезультати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: - understand the political process underlying the foreign policy making in the Federal Republic of Germany with particular emphasis on its historical and comparative aspects; - gain knowledge of how different political actors shape the foreign policy agenda of Germany; - be able to analyze the costs and benefits of different foreign policy agendas pursued by Germany within the EU. - have a good understanding of how Germany's official position influences the recent development in relations of the EU towards its Eastern neighbors and particularly Ukraine.Спосіб навчання: аудиторнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: володіння німецькою мовою на рівні В1. .Зміст дисципліни: система розподілу влади у Німеччині в плані економічних повноважень суб'єктів політичного процесу, основи законодавчого регулювання демократичних процесів вироблення політики, традиції та основи німецького федералізму та парламентаризму. Рекомендована література: Gunther Hellmann: Deutsche Au?enpolitik. Eine Einf?hrung. 2006 Web-resources of German Ministry of Foreign Affairs and its publications and analytics; Stephan Bierling: Die Au?enpolitik der Bundesrepublik Deutschland. Normen, Akteure, Entscheidungen. M?nchen 2005 Das Grundgesetz. Berlin: Bundeszentrale f?r politische Bildung, 2006 Wallace, Helen/Wallace, William/Pollack, Mark (Hg.) (2005): Policy-Making in the European Union, Oxford: Oxford University Press, 5. ed.. Lars Colschen: Deutsche Au?enpolitik. Wilhelm Fink, Paderborn 2010Форми та методи навчання: лекції, семінари, доповіді; курс викладається німецьким запрошеним викладачем із використанням педагогічних підходів, притаманних німецькій академічній традиції, з особливим наголосом на ґрунтовність підготовки до занять, що передбачає опрацювання науковоМетоди й критерії оцінювання: Поточний контроль (60 %) усне опитування, виконання домашніх письмових робіт, активна участь у практичних заняттях.
Підсумковий контроль (40 % контрольні завдання)., форма контролю - іспит.
Мова навчання: виключно німецька.