Код: 316223Назва:
Психологія вікового розвитку особистості
Анотація: Психологія розвитку - галузь психологічної науки, яка вивчає особливості психічного та особистісного розвитку людини на різних етапах її життя]. Психологія розвитку вивчає стадії розвитку, закономірності їх зміни, періодизацію психічного розвитку та розвитку особистості, залежність психічного розвитку від культурно-історичних і соціальних умов тощо. Тип дисципліни: вибірковийРік навчання: 2Семестр: 4Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90 ; аудиторні години - 28;
лекції - 14 год.; семінарські заняття -14 год.; самостійна робота, 62 г. 3 ЄКТСФорма контролю: залікВикладач(і): ст. викладач Яковенко О.В.Результати навчання: Формування у студентів цілісного уявлення про основи розвитку особистості; опанування правилами застосування методів психології на практиці. Опанування цієї дисципліни є оволодінням психологічною мовою на всіх рівнях її змісту, а також навичками й уміннями з таких видів професійної діяльності, як теоретичне творче мислення, експериментальна практика та психодіагностичні процедуриСпосіб навчання: аудиторний, дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: загальна психологія, вікова психологія, педагогічна психологія, психодіагностика, психологія особистостіЗміст дисципліни: Завданням курсу є освоєння системи знань про закономірності, механізми, фактори розвитку особистості; уявлення про розвиток як про системне утворення; дослідження загальних закономірностей онтогенезу психічних процесів, загальних законів розвиткуРекомендована література: 1. Дзюба Т. М. Психологія дорослості з основами геронтопсихології : навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. / Т. М. Дзюба, О. Г. Коваленко ; за ред. В. Ф. Моргуна. – Київ : Слово, 2013. – 2632. Пісоцький В,П., Горянська А.М. Психічний розвиток та формування особистості в онтогенезі. Навчальний посібник. – Київ-2021.- 144с.3. Поліщук В.М. Віковий кризовий розвиток людини від народження до дорослості. Навчальний посібник. Суми – 2020 р.- 344с.4. Столяренко О.Б. Психологія особистості. Навчальний посібник. Київ – 2021.280с.Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, письмові роботи, самостійна робота. Методи й критерії оцінювання: Методи та критерії оцінювання:
поточний контроль 70 % усне опитування, виконання практичних завдань, написання творчих робіт;
підсумковий контроль 30% контрольне тестуванняМова навчання: українська