Код: 316227Назва:
Психологія прийняття рішень
Анотація: Дисципліна спрямована на формування у студентів уявлення, щодо сучасного розуміння психології прийняття рішень, а також стосовно методів та підходів, контролю за втіленням прийнятих рішень, ролі особистості та групи в процесі прийняття рішень в сучасній прикладній психології. Метою курсу є сформувати у студентів розуміння сутності процесу прийняття рішень, розкрити зв'язок теорії прийняття рішень з сучасними психологічними теоріями, а також дати практичні навички, необхідні для вирішення комплексних задач.Тип дисципліни: вибірковийРік навчання: 2Семестр: 4дКількість кредитів: загальна кількість годин - 90;
аудиторні години - 30 (лекції - 16 годин; семінарські заняття - 14 годин, самостійна робота - 60 годин);
кредитів ЄКТС - 3.
Форма контролю: залікВикладач(і): асист. Кочаровський М.С.Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студенти мають сформувати уявлення, щодо сучасного розуміння психології прийняття рішень, а також стосовно методів та підходів, контролю за втіленням прийнятих рішень, ролі особистості та групи в процесі прийняття рішень в сучасній прикладній психології.Спосіб навчання: аудиторний, дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Соціальна психологія, конфліктологія, організаційна психологія, психологія управлінняЗміст дисципліни: Дисципліна спрямована на формування у студентів уявлення, що таке психологія прийняття рішень, які методи та підходи до прийняття рішень існують в сучасній прикладній психології, як здійснюється контроль за втіленням прийнятих рішень, та яка роль особистості та групи в процесі прийняття рішень.Рекомендована література: 1. Dan Ariely - Predictable irrational (2008)2. Daniel Kahneman, Amos Tversky - Prospect Theory: An Analysis of Decision under Risk (1979)3. Herbert A. Simon - Decision Making Rational, Nonrational, and Irrational (1993)4. Taghavifard, M. T., Khalili Damghani, K., Tavakkoli Moghaddam, R. - Decision Making Under Uncertain and Risky Situations (2009)5. Elster, J. Rationality and the Emotions / Jon Elster // The Economic Journal. - 1996. - V. 106. - № 438. - P. 1386-1397.Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота.Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль(80%): виконання тематичних завдань, контрольні роботи
Підсумковий контроль(20%): контрольні завдання
Мова навчання: українська