Код: 316248Назва:
Педагогічна психологія
Анотація: Курс висвітлює проблеми соціально-психологічної специфіки навчання та виховання інтелектуальних та особистісних взаємодій, які виникають в процесі учбової діяльності. Поруч з теоретичними матеріалами основних концепцій та провідних теоретичних досліджень в ньому широко представлено різноманітні формуючі психолого-педагогічні техніки.Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: 2Семестр: 4Кількість кредитів: заг. год. 90 аудит.год. 30. 18\12 кредитів ЄКТС 3.Форма контролю: іспитВикладач(і): ст.виклад.Яковенко О.В.Результати навчання: Знати: теоретичні та методологічні принципи соціально-психологічних аспектів викладання та виховання.Уміти: застосовувати навички соціально-психологічної компетентності в різноманітних педагогічних ситуаціях.Спосіб навчання: аудиторний, дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Загальна психологія. Педагогіка вищої освітиЗміст дисципліни: Предмет та методи педагогічної психології. Проблема розвитку та навчання. Структура міжособистісних відносин в навчальному колективі. Інтелект та креативність в педагогічній психології. Особистість та діяльніть педагога. Педагогічне спілкуання та педагогічно-соціальна перцепція. Рекомендована література: 1. Бех І. Д. Виховання особистості: в двох книгах. — К.: Либідь, 2003.— Кн. 1: Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади. - 280 с. Кн. 2: Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади. — 344 с.2. Власова О. І. Педагогічна психологія. Навчальний посібник. Київ, 2005. — 400 с.3. Волкова Н. П. Професійно-педагогічна комунікація. Навчальний посібник. Київ, 2006. — 257 с.4. Мешко Г. І. Вступ до педагогічної професії. — Київ, 2010. — 200 с.Форми та методи навчання: лекції, семінарські та практичні заняття, самостійна робота. Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль (70%): усне опитування, реферати, конспекти, письмова та контрольна робота. Підсумковий контроль (30%): тестова письмова робота, форма контролю - залік.Мова навчання: українська