Код: 316252Назва:
Основи психологічного тренінгу
Анотація: Дисципліна " Основи психологічного тренігу " спрямована на забезпечення практичної компетентності з проблем планування, організації та проведення соціально-психологічного тренінгу(СПТ) в різних видах тренінгових груп, а також щодо особливостей роботи та особистого впливу ведучого на формування позитивної особистісної та групової динаміки учасників СПТ. Основною метою курсу є забезпечення знання методик проведення та організації СПТ, його структури та особливості ролі ведучого, а також - обізнаність щодо тренінгового періоду та посттренінгового супроводу учасників СПТ. Тип дисципліни: вибірковийРік навчання: 2Семестр: 4Кількість кредитів: Аудиторні г. 30. лекції - 16; семінарські заняття - 14 годин, самостійна робота - 60 годин);
кредитів ЄКТС - 3.
Форма контролю: залікВикладач(і): ст. викладач Брик О.М., асист. Кочаровський М.С.Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студенти мають сформувати уявлення, щодо сутності соціально-психологічного тренінгу(СПТ), розкриття особливостей роботи та особистого впливу ведучого на групову динаміку учасників СПТ, а також особливостей посттренінгового супроводу учасників СПТ.Спосіб навчання: аудиторний, дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Соціальна психологія, конфліктологія, організаційна психологія, психологія впливуЗміст дисципліни: Дисципліна спрямована на забезпечення практичної компетентності з проблем планування, організації та проведення соціально-психологічного тренінгу(СПТ) в різних видах тренінгових груп і особливостей роботи та особистого впливу ведучого на формування позитивної особистісної та групової динаміки учасників СПТ.Рекомендована література: 1. Андрушко Я.С. Основи психологічного тренінгу та психокорекція. - Л.: Львівська політехніка, 2021. - 236с.2. Афанасьєва Н.Є., Перелигіна Л.А. Теоретико-методологічні основи соціальнопсихологічного тренінгу. Навч. посіб. - Харків: ХНАДУ, 2015. - 315 с. 3. Балахтар В. В. Соціально-психологічний тренінг і маніпуляція. Навч.-метод. посіб. Вижниця: Черемош, 2015. - 432 с.4. Девід В.Джонсон Соціальна психологія. Тренінг міжособистісного спілкування. - К.: КМ Академія, 2003..5. Федорчук В.М. Тренінг особистісного зростання. - К.: Центр навчальної літератури, 2019. Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота.Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль(80%): виконання тематичних завдань, контрольні роботи
Підсумковий контроль(20%): контрольні завдання
Мова навчання: українська