Код: 316259Назва:
Основи психотерапії
Анотація: Метою курсу є орієнтування студентів в основних підходах психологічного впливу під час консультативної, колекційної та психотерапевтичної взаємодії із клієнтами. Надати повну картину існуючих методів та методик в їх практичному застосуванні.
Завдання дисципліни та її місце в навчальному процесі визначаються основними питаннями курсу і збагачують студентів знаннями, вміннями і навичками. До них ми відносимо такі: вивчення основних сфер використання технологій психотерапевтичного впливу; розгляд основних методів психотерапевтичного впливу; правила та стандарти використання окремих методів та методик; сучасні методи психотерапевтичного впливу; клієнт та особливості його особистості в розрізі психотерапевтичного впливу.
Тип дисципліни: нормативнийРік навчання: 3Семестр: 5Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90; аудиторні години - 30 (лекції - 16 годин, семінарські заняття - 14, екзамен), самостійна робота - 60 години + кредитів ЄКТС: 3.Форма контролю: екзаменВикладач(і): проф. Бушай І.М.Результати навчання: у результаті навчання студенти знайомляться із різними напрямками психотерапії: психоаналітичним, гуманістичним, екзістенціальним тощо, застосовують підходи психотерапевтичного консультування; Спосіб навчання: аудиторнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: попередні і супутні модулі - клінічна психологія, основи патопсихології, нейропсихологія, основи психосоматики.
Зміст дисципліни: зміст дисципліни - підходи, робочі моделі та методи психотерапії, механізми побудови психотерапевтичного процесу, закономірності та критерії ефективності психотерапії; Рекомендована література: Основи психотерапії: навч. посіб. / К.В. Седих, О.О. Фільц, В.І. Банцер та ін.; за ред. К.В. Седих, О.О. Фільц. — К.: Академвидав, 2016, — 192 с.Мушкевич М.І. Основи психотерапії: навч. посібник / М.І. Мушкевич, С.Є. Чагарна; за ред. М.І. Мушкевич. — Вид. 3-е. — Луцьк: Вежа-Друк, 2017. — 420 с. Яллом Д. Ірвін. Дар психотерапії. — Вид-во: Ексмо, 2013. — 352 с.Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття та самостійна
робота.
Методи й критерії оцінювання: поточний контроль (70 %) усне опитування, виконання тематичиних завдань, підсумковий контроль (30%) контрольні завдання;
Мова навчання: українська