Код: 316268Назва:
Перша психологічна та домедична допомога
Анотація: Практично орієнтований курс навчає надавати першу допомогу у надзвичайних ситуаціях. Курс передбачає опанування серцево-легеневої реанімації на манекені. Широко використана емонстрація фрагментів відеофільмів за темою перша домедична допомога. Опанування навичок першої психологічної та домедичної допомоги здійснюється в процесі виконання вправ та моделювання кризових ситуацій.Тип дисципліни: вибірковийРік навчання: 2Семестр: 4дКількість кредитів: загальна кількість годин - 90;
аудиторні години - 30; лекції - 16; семінарські заняття -14; 3 кр. ЄКТС
Форма контролю: залікВикладач(і): проф. Гірник А.М.Результати навчання: знати як проводити первинний огляд постраждалого і алгоритм подальших дій. Уміння надавати першу психологічну допомогу, проводити непрямий масаж сердця, забезпечити прохідність дихальних шляхів, зупиняти кровотечі.-зміст дисципліни - надати слухачам теоретичні знання та практичнгі уміння з надання першої психологічної та домедичної допомоги дорослим.Спосіб навчання: аудиторний, дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Основи біології та генетики людиниЗміст дисципліни: надати слухачам теоретичні знання та практичнгі уміння з надання першої психологічної та домедичної допомоги дорослим.Рекомендована література: Перша допомога.- https://ppt-online.org/202791Перша психологічна допомога: посібник для працівників на місцях.- https://apps.who.int/iris/bitstream/handle/10665/44615/9786176150787-ukr.pdf?sequence=72Перша психологічна допомога: посібник для тренера.- http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/12075Підготовка вчителів до розвитку життєстійкості/стресостійкості у дітей в освітніх навчальних закладах: навч.- метод. посіб. / Богданов С. О., Гірник А. М., Залеська О. В. та ін. — Київ : Унів. Вид-во ПУЛЬСАРИ, 2017. — https://lib.iitta.gov.ua/707663/1/Bohdanov2017_1.pdfПсихологія і технологія посередництва в конфлікФорми та методи навчання: Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота. Методи й критерії оцінювання: - поточний контроль (70%), усне опитування, тестовий контроль, виконання тематичних завдань.
Підсумковий контроль (30%), виконання контрольних завдань.Мова навчання: українська