Код: 316270Назва:
Практика ознайомча
Анотація: Практика спрямована на ознайомлення студентів зі специфікою їх майбутньої професійної діяльності, формування професійних компетенцій, проводиться з метою закріплення та поглиблення теоретичних знань. спрямована на формування світогляду, стилю поведінки, професійної етики за допомогою ознайомлення студентів з установами різного профілю, в яких здійснюють професійну діяльність психологи.
Introductory practice
Abstract
Practice is aimed at familiarizing students with the specifics of their future professional activities, forming professional competencies, and is conducted with the aim of consolidating and deepening theoretical knowledge. aimed at forming a worldview, behavioral style, and professional ethics by introducing students to institutions of various profiles in which psychologists carry out their professional activities.Тип дисципліни: нормативнийРік навчання: 1Семестр: 2дКількість кредитів: загальні години 90, 30 практичні заняття, самостійна робота, 3 кредитиФорма контролю: тезаВикладач(і): доц. Копець Л.В.Результати навчання: Аналізувати та пояснювати психічні явища, ідентифікувати психологічні проблеми та пропонувати шляхи їх розв’язанняРозуміти закономірності та особливості розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завданьОбґрунтовувати власну позицію, робити самостійні висновки за результатами власних досліджень і аналізу літературних джерел.Пропонувати власні способи вирішення психологічних задач і проблем у процесі професійної діяльності, приймати та аргументувати власні рішення щодо їх розв’язанняВідповідально ставитися до професійного самовдосконалення, навчання та саморозвиткуЗнати, розуміти та дотримуватися етичних принципів професійної діяльності психологаСпосіб навчання: практика. індивідуальнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: загальна психологіяЗміст дисципліни: Професійна діяльність психолога. Напрями діяльності професійних психологів, діяльність наукових установ, в яких здійснюють професійну діяльність психологи, наукові центри НаУКМА, психологічні дослідження в НаУКМА.Рекомендована література: 1. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології [Текст]: [навчальний посібник] / І. М. Дичківська. – Київ : Академвидав, 2004. – 352 с. – (Серія «Альма-Матер»).2. Дуткевич Т. В, Савицька О. В. Практична психологія: Вступ до спеціальності/ Т. В. Дуткевич, О. В. Савицька. – К.: Центр учбової літератури, 2010. – 256 с.3. Загальна психологія : практикум : навч. посібник / [В. В. Волошина, Л. В. Долинська, С. О. Ставицька та ін.]. – Київ : Каравела, 2005. – 280 с.4. М’ясоїд П. А. Загальна психологія : навч. посібник / П. А. М’ясоїд. – Київ : Вища школа, 2004. – 487 с.5. Панок В. Г. Психологічна служба [Текст] / В. Г. Панок. – Кам’янець-Подільський : ТОВ Друкарня Рута, 2012. – 488 с.Форми та методи навчання: практична робота Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль (70 %): усне опитування, доповіді, презентації, письмові роботи. Підсумковий контроль (30 %): контрольні завдання, тест. Форма контролю: залік (тест).Мова навчання: українська