Код: 316282Назва:
Психологія музики
Анотація: В курсі вивчаються психологічні аспекти музики, закономірності створення, виконання та психологічного сприйняття музики, її впливу на різні структурні компоненти людської психіки, психологія музичної обдарованості, аналізуються проблеми виховання та навчання в сфері музичної діяльності. Всі проблеми вивчаються в контексті вивчення психічної діяльності особистості, її естетичних потреб та творчих проявів.Тип дисципліни: вибірковийРік навчання: 3Семестр: 5Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90 ; аудиторні години - 30;
лекції - 14 год.; семінарські заняття -16 год.; самостійна робота, 62 г. 3 ЄКТСФорма контролю: залікВикладач(і): доц. Копець Л.В.Результати навчання: Аналізувати та пояснювати психічні явища, ідентифікувати психологічні проблеми та пропонувати шляхи їх розв’язанняРозуміти закономірності та особливості розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завданьОбирати та застосовувати валідний і надійний психодіагностичний інструментарій (тести, опитувальники, проективні методики тощо) психологічного дослідження та технології психологічної допомогиСпосіб навчання: аудиторний, дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Загальна психологія. Вікова психологія.Зміст дисципліни: Музика, психологічні аспекти музики, закономірності створення, виконання та психологічного сприйняття музики, закономірності впливу музики, психологія музичної обдарованості, методи музичної психотерапії.Рекомендована література: 1. Драганчук В.М. Музична психологія і терапія: навч. посіб. для студ.спец «Музичне мистецтво». Східноєвроп.нац.унів.ім.Лесі Українки, 2016. – 230 с.2. Євстігнєєва Н.І. Музичне мистецтво як засіб саморегуляції людини: історичний, філософський, музично-теоретичний аспект / Тексти лекцій. – Полтава: ПДПУ, 2004 р. – 30 с.3. Муха А. Процес композиторської творчості. – К., 1979. 272 с.4. Шабутін С. Зцілення музикою. Тернопіль: Підручники і посібники. 2006.- 191 с.5.Thompson, William Forde (2009). Music, Thought, and Feeling: Understanding the Psychology of Music, 2nd Edition. New York: Oxford University Press. p. 320.6. Thompson, William Forde, ed. (2014). Encyclopedia of Music in the Social and Behavioral Sciences. New York, New York: Sage Press. Р.1360.Форми та методи навчання: Лекції, семінарські заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль (70 %): усне опитування, письмові роботи. Підсумковий контроль (30 %): контрольні завдання, тест. Форма контролю: залік (тест).Мова навчання: українська