Код: 316284Назва:
Психологія високих технологій
Анотація: В курсі аналізуються психологічні аспекти взаємодії людини із світом сучасних технологій (інформаційних, нанотехнологій та біотехнологій), психологічні зміни в соціумі та психології людей при поширенні високих технологій, робототехніки, соціальні та психологічні ризики використання високих технологій, проблеми життя людини в світі надскладних знань та технологій, сценарії високотехнологічного майбутнього людстваТип дисципліни: вибірковийРік навчання: 3Семестр: 6Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90 ; аудиторні години - 30;
лекції - 14 год.; семінарські заняття -16 год.; самостійна робота, 60 г. 3 ЄКТСФорма контролю: залікВикладач(і): доц Копець Л.В.Результати навчання: Аналізувати та пояснювати психічні явища, ідентифікувати психологічні проблеми та пропонувати шляхи їх розв’язанняРозуміти закономірності та особливості розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завданьОбґрунтовувати власну позицію, робити самостійні висновки за результатами власних досліджень і аналізу літературних джерел.Пропонувати власні способи вирішення психологічних задач і проблем у процесі професійної діяльності, приймати та аргументувати власні рішення щодо їх розв’язанняСпосіб навчання: аудиторний, дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Загальна психологія. Історія психології.Зміст дисципліни: Класичні теорії особистості. Психологічна структура особистості, її феноменологія, інтелектуальний та емоційний світ, глибинні причини поведінки; унікальні аспекти особистості: творчість, самореалізація, психологічна зрілість, психічне здоров’я. Методи дослідження особистостіРекомендована література: 1. Столяренко О. Б. Психологія особистості. Навч. посіб.— К.: Центр учбової літератури, 2012.— 280 с.2. Friedman, Howard; Schustack, Miriam (2016). Personality: Classic theories and modern research. USA: Pearson. -Р. 449.3. Hjelle, Larry A.; Ziegler, Daniel J. Personality theories: basic assumptions, research, and applications. McGraw-Hill. 1992. – Р. 603.Форми та методи навчання: Лекції, семінарські заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: Поточний контроль (70 %): усне опитування, доповіді, презентації, письмові роботи. Підсумковий контроль (30 %): контрольні завдання, тест. Форма контролю: залік (тест).Мова навчання: українська