Код: 316289Назва:
Психологія ігрової діяльності
Анотація: В курсі вивчається проблема ігрової діяльності в психології, феноменологія та психологічні теорії гри, аналізується значення гри для психічного розвитку та формування особистості дитини та дорослих, розкриваються характеристики, критерії та ріні гри, різноманіття психологічних ігрових технологій в професійній діяльності психолога (розвивальні ігри, освітні ігри, корекційні ігри, рольові ігри, ігри-драми, проектні та ділові ігри, мислетворчі ігри, організаційні ігри, великі та малі ігри).Тип дисципліни: вибірковийРік навчання: 2Семестр: 2Кількість кредитів: агальна кількість годин - 90 ; аудиторні години - 30;
лекції - 12 год.; семінарські заняття -18 год.; самостійна робота, 60 г. 3 ЄКТСФорма контролю: залікВикладач(і): доц. Копець Л.В.Результати навчання: Аналізувати та пояснювати психічні явища, ідентифікувати психологічні проблеми та пропонувати шляхи їх розв’язанняРозуміти закономірності та особливості розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завданьСпосіб навчання: аудиторний, дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Загальна психологія. Вікова психологія.Зміст дисципліни: Гра, феноменологія гри, психологічні теорії гри, критерії та рівні гри, значення гри для психічного розвитку та формування особистості дитини та дорослих, різноманіття ігрових технологій в професійній діяльності психолога (розвивальні ігри, освітні ігри, корекційні ігри, рольові ігри, ігри-драми, проектні та ділові ігри, мислетворчі ігри, організаційні ігри, великі та малі ігри).Рекомендована література: 1. Теорія ігор / Бартіш М. Я., Роман Л. Л. — Львів: Видавничий центр ЛНУ, 2005. — 120 с.2. Йоган Гейзинга. Homo Ludens. Досвід визначення ігрового елемента культури., Київ: «Основи», 1994. – 250 с.3. Kent, Steven L. (2001). The Ultimate History of Video Games: From Pong to Pokеmon. Three Rivers Press. - Р. 500.4. Wolf M. J. P. Encyclopedia of Video Games: The Culture, Technology, and Art of Gaming / Ed. by Mark J. P. Wolf. Santa Barbara, — CA: Greenwood, 2012. — 740 p.Форми та методи навчання: Лекції, семінарські заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: Поточний контроль (70 %): усне опитування, письмові роботи. Підсумковий контроль (30 %): контрольні завдання, тест. Форма контролю: залік (тест).Мова навчання: українська