НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 316305

Назва:

Основи соціальної реклами



Анотація: Метою викладання дисципліни є надання студентам знань про основи соціальної реклами, види та особливості розробки для формування необхідної громадської думки щодо соціальних проблем й шляхів вирішення. Студенти зможуть отримати практичні навички з виготовлення, поширення та оцінювання соціальної реклами серед різних груп населення та залучатися до інформаційно-просвітницьких заходів, акцій та форумів з соціальної проблематики. Протягом курсу планується залучення спеціалістів у сфері соціальної реклами та практиків соціальної роботи, пов'язаних із її поширенням серед вразливих груп населення.

Тип дисципліни: професійно-орієнтовна

Рік навчання: 2

Семестр: 3

Кількість кредитів: 3

Форма контролю: залік

Викладач(і): ст. викл. Кріжік К.С.

Результати навчання: В результаті вивчення курсу студент зможе:
1. називати ключові моделі та концепції створення соціальної реклами;
2. обговорювати особливості сучасного законодавства з питань регулювання рекламної діяльності;
3. окреслювати характерні потреби та проблеми різних категорій населення, які опинилися у складних життєвих обставинах;
4. розробляти соціальну рекламу та інформаційно-просвітницькі матеріали;
5. застосовувати різноманітні інформаційні канали комунікації для поширення соціальної реклами серед широкого кола споживачів реклами;
6. планувати інформаційні кампанії на соціальну тематику із урахуванням основних принципів соціального маркетингу та реклами у цілому;
7. оцінювати ефективність соціальної реклами та соціально-інформаційних кампаній.
Загальні навички
В результаті вивчення курсу студент зможе:
1. виявляти здатність працювати у команді/групі, зокрема: вміння слухати; брати участь в обговоренні проблематики, формувати власну позицію, дискутувати, надавати зворотній зв'язок, виконувати функцію модератора;
2. демонструвати навички презентації, зокрема: систематизувати дані, відповідно до плану виступу; готувати тематичні слайди; проводити їх обговорення тощо.



Спосіб навчання: змішаний

Зміст дисципліни: Впродовж навчання студенти ознайомляться із принципами розробки соціальної реклами з огляду на сучасні концепції розвитку соціальної роботи та соціального маркетингу, її видами, структурою та змістом; отримають практичні навички щодо підготовки, вироблення та оцінювання конкретних видів соціальної реклами для поширення серед різних груп населення у складних життєвих обставинах, а також сформують необхідні уміння з організації та проведення інформаційно-просвітницьких акцій та інших видів рекламної активності, спрямованої на вирішення різних соціальних й суспільних проблем.


Рекомендована література: 1. Гейдар Л., Довбах Г. Соціальна реклама та інформування з проблеми ВІЛ/СНІД в Україні: можливості впливу на зміни у поведінкових практиках. - Режим доступу: http://feminist.org.ua/library/psihologija\aids.php
2. Горяєва Е. Соціальний маркетинг, або як просувати громадську організацію Практична допомога. Серія: "Соціальні технології". Новосибірськ: МОФ СЦПОЇ, 89 с.
Режим доступу: http://www.cip.nsk.su/?mode=publ&page=commonlib&grid=0&id=71
3. Докторович М. О. Соціальна реклама: структура, функції, психологічний вплив / М. О. Докторович // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. - - Вип. 115. - С. 70-75
4. Закон України "Про інформацію" від 1992 р. в редакції від 06.05.2003. - http://www.rada.kiev.ua.
5. Закон України "Про рекламу" від 1996 р. Зі змінами та доповненнями. http://www.rada.kiev.ua.
6. Кондратюк С. М. Сприйняття соціальної реклами різними віковими групами / С.М. Кондратюк // Молодий вчений. - 2015. - № 2(6). - С. 403-406.
7. Олтаржевський Д. О. Соціальна реклама: навчальний посібник /Олтаржевський Д. О. - К. : Центр вільної преси, . - 120 с.
8. Прилуцька А.Є. Візуальний компонент в структурі рекламно-інформаційного повідомлення: Навчальний посібник для студентів спеціальності "Документознавство та інформаційна діяльність"./ А.Є.Прилуцька. - Нац. аерокосм.ун-т ім.М.Е.Жуковського "Харківський авіаційний інститут", - 39 с.
9. Пядишева Т.Г. Цінності суспільства через призму соціальної реклами / Т.Г. Пядишева. // Альманах теоретичних і прикладних досліджень реклами. №1. С. 56-61.
10. Розробка інформаційних матеріалів. Методичні рекомендації / [під ред. Т. Дешко]. - К.: "Міжнародний Альянс з ВІЛ / СНІД в Україні", . - 126 с.


Форми та методи навчання: лекції, семінари,презентації, самостійна робота, підготовка і презентація соціальної реклами як власного продукту студента (робота індивідуальна)

Методи й критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною рейтинговою системою у відповідності до Положення "Про критерії оцінювання знань здобувачів вищої освіти в Національному університеті "Києво-Могилянська академія"

Мова навчання: українська