НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 316325

Назва:

Практика ознайомча



Анотація: Практика дає можливість ознайомитися та зрозуміти потреби соціально вразливих груп населення та ознайомитися з діяльністю організацій та закладів, що надають послуги різним групам клієнтів соціальної роботи. Студенти мають можливість спостерігати діяльність практичних соціальних працівників в різних організаціях та закладах, що дозволяє скласти уявлення про можливості та завдання професії, професійні ролі та функції соціальних працівників.

Тип дисципліни: практика

Рік навчання: 2

Семестр:

Кількість кредитів: 4

Форма контролю: залік

Викладач(і): Волгіна О.М.

Результати навчання: Розуміння організації та функціонування системи соціального захисту і соціальних служб.
Здатність взаємодіяти з клієнтами, представниками різних професійних груп та громад
Формувати та реалізовувати комунікації в сфері соціальної роботи.
Здатність підтримувати належний рівень знань та постійно підвищувати свою професійну підготовку у сфері соціальної роботи.
По завершенні ознайомчої практики студенти повинні визначити для себе в якій установі та з якою групою отримувачів соціальних послуг вони б були зацікавлені працювати під час навчальної та інших видів практики; які знання, вміння та навички необхідно посилити для проходження майбутньої навчальної практики.

Спосіб навчання: змішаний

Зміст дисципліни: Під час практики відбувається знайомство студентів зі структурою та діяльністю різних соціальних організацій, основними напрямами їх роботи, аспектами професійної діяльності соціальних працівників. У межах ознайомчої практики студенти повинні ознайомитись з діяльністю різних соціальних організацій, цілями і напрямами їх роботи, видами соціальних послуг, що надаються різним отримувачам соціальних послуг. Під час візиту до кожної організації студенти мають отримати відповіді на такі запитання: Які місія, цілі та завдання роботи організації? Які основні напрями її діяльності? Як побудована, управляється та фінансується організація (її менеджмент)? Яка роль соціальних працівників у наданні послуг, або роботі організації? Хто є отримувачем соціальних послуг в організації? Які види соціальних послуг надаються? Які умови їх отримання? Які методи соціальної роботи застосовуються? Наскільки діяльність організації відповідає потребам клієнтів?


Рекомендована література: Формування толерантного ставлення до ВІЛ-позитивних дітей у системі шкільної та дошкільної освіти: Програма тренінгу / Розробники: А.М.Бойко, А.О. Войтюк, О.А. Виноградова, О.С. Брижовата, О.В. Дудіна. - К.,. Поль Спікер. Соціальна політика: теми та підходи,
Нові підходи до забезпечення якості надання соціальних послуг: стандарти якості соціальних послуг (збірник проектів документів).- К.: Британська Рада,
Управління діяльністю соціальних служб: методичний посібник. Проект "Підтримка реформування соціального сектору в Україні". - К.: К.І.С.,- 180 с.
"Кейс-менеджмент внутрішньо переміщених осіб": методичні рекомендації / Автор-упорядник Гусак Н.Є. - К., - 62 с.
Як зробити краще: Керівництво з покращення якості. Посібник із впровадження / За ред. І. Семененко. - К.: "Поліграф плюс", - 192 с.


Форми та методи навчання: дорадництво, візити до соціальних організацій.

Методи й критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною рейтинговою системою у відповідності до Положення "Про критерії оцінювання знань здобувачів вищої освіти в Національному університеті "Києво-Могилянська академія"

Мова навчання: українська