НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 316395

Назва:

Психологія особистості



Анотація: Теорії особистості, які використовуються в сучасній психології для пояснення та прогнозування поведінки людини і внесення у цю поведінку цілеспрямованих змін. Психологічна структура особистості, її феноменологія, інтелектуальний та емоційний світ, глибинні причини поведінки; унікальні аспекти особистості: творчість, самореалізація, психологічна зрілість, психічне здоров’я. Методи дослідження особистості.

Тип дисципліни: вибірковий

Рік навчання: 2

Семестр: 4

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 180;-аудиторні60 години, лекції - 30 годин; семінарські заняття - 30 години;

Форма контролю: залік

Викладач(і): доц. Копець Л.В.

Результати навчання: Аналізувати та пояснювати психічні явища, ідентифікувати психологічні проблеми та пропонувати шляхи їх розв’язання

Розуміти закономірності та особливості розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завдань

Обирати та застосовувати валідний і надійний психодіагностичний інструментарій (тести, опитувальники, проективні методики тощо) психологічного дослідження та технології психологічної допомоги

Знати, розуміти та дотримуватися етичних принципів професійної діяльності психолога

Спосіб навчання: аудиторний, дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Необхідні обов'язкові попередні та супутні дисципліни: історія психології.

Зміст дисципліни: У курсі вивчаються психологічні теорії особистості, феноменологія особистості, її структура, інтелектуальний та емоційний світ, глибинні причини поведінки, закономірності подолання складних ситуацій та унікальні аспекти особистості: творчість, самореалізація, психологічна зрілість, психічне здоров'я. Курс


Рекомендована література: 1. Копець, Л. В. Психологія особистості / Л. В. Копець. —Київ : Видавничий дім «Києво-Могилянська академія», 2007. —458 с. 2-ге вид. Київ : Видавничий дім «Києво-Могилянська академія», 2008. —458 с.

2. Гордієнко В. І. Психологія особистості в біографіях, подіях, портретах: навчальний посібник / В. Гордієнко, Л. Копець. —Київ: ВД «Києво-Могилянська академія», 2007. — 303 с.

3. Столяренко О. Б. Психологія особистості: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / О. Б. Столяренко. — Київ:Центр учбової літератури, 2012. —279 с.

4. Schults D. P., Schults S. E. Theories of Personality. Wadsworth, Inc. Thomson Learning: Belmont, CA., 2005. -532 p.

Форми та методи навчання: Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота.

Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль (60 %): усне опитування, письмові роботи. Підсумковий контроль (40 %): контрольні завдання, тест. Форма контролю: іспит (тест).

Мова навчання: українська