Код: 316425Назва:
Вища математика
Анотація: Програма з курсу "Вища математика" відповідає галузі знань 05 - соціальні та поведінкові науки, спеціальності 054 - соціологія, й розроблена відповідно до навчальних планів підготовки магістрів соціології.
Курс спрямований на освоєння основних понять теорії множин, лінійної алгебри, аналітичної геометрії та математичного аналізу.
Основним підходом навчання є "Learning by doing".
Рік навчання: 1Семестр: 1Кількість кредитів: 5Форма контролю: іспитВикладач(і): Пугачова Олена Геннадіївна (лекції)
к.е. н., доцент, доцент o.pugachova@ukma.edu.ua
Силенко Ілля Володимирович (семінари)
Асистент i.sylenko@ukma.edu.ua
Результати навчання: Метою курсу є забезпечити студентів необхідним математичним апаратом для ґрунтовного вивчення курсів: теорія ймовірностей та математична статистика, дослідження операцій, теорія ризику, економетрика, теорія статистичних досліджень. В той же час метою курсу є не лише вивчення студентами основних розділів вищої математика, а також підвищення загальної культури логічного мислення, прищеплення навиків самостійному опрацьовуванні математичної літератури, розвиток навичок ведення міждисциплінарного діалогу, підготовка до математичного моделювання соціальних систем.Рекомендована література: 1. Дрінь С.С., Дяченко С.М., Захарійченко Ю.О., Пилявська О.С., Чорней Р.К. Конспект лекцій з вищої математики 1 - частина К., 2014. 120 c.2. Боднарчук Ю.В., Андросенко М.П., Шпортюк В.Г., Пилявська О.С. Вища математика - 1 (для економістів) К., 2002.3. Дубовик В.П., Юрик І.І. "Вища математика", 2006.4. Грищенко М.В. Математика для економістів: методи й моделі, приклади й задачі: Навч. посібник.- К.: Либідь, 2007. - 720 с.Додаткова навчальна література1. Барбара Оакли. Думай, как математик: Как решать любые проблемы быстрее и эффективнее. - М.: Альпина Паблишер, 2016. - 284 с.2. Джеймс Глейк. Хаос. Создание новой науки. СПб.: Амфора, 2001 - 398 с.3. Джордан Элленберг. Как не ошибаться. Сила математического мышления. - М.: Манн, Иванов и Фербер, 2017. - 576 с.4. Максименко В.С., Паниотто В.И. Зачем социологу математика. - Киев, 1988.5. Станислав Улам. Приключения математика. - Ижевск: НИЦ "Регулярная и хаотическая динамика", 2001. - 272 с.6. Стивен Строгац. Удовольствие от х. Увлекательное путешествие в мир математики от одного из лучших преподавателей в мире. - М.: Манн, Иванов и Фербер, 2014. - 304 с.7. Тони Крилли. Математика. 50 идей, о которых нужно знать. М.: Фантом Пресс, 2014. - 208 с.8. Kropko J. Mathematics for Social Scientists. Sage Publication,2 0159. Larry J. Goldstein, David C. Lay, & David I. Schneider. Mathematics for Management, Life, and the Social Sciences (2nd ed.). Prentice-Hall, 1984.10. Phillip Bonacich, Philip Lu, Introduction to mathematical sociology, Princeton University Press, 2012.Інтернет-ресурси1. https://www.khanacademy.org/math/statistics-probability/probability-library/basic-set-ops/v/intersection-and-union-of-sets2. https://www.khanacademy.org/math/linear-algebra/vectors-and-spaces3. https://www.khanacademy.org/math/linear-algebra/matrix-transformations4. https://www.khanacademy.org/math/linear-algebra#alternate-bases 5. https://www.khanacademy.org/math/geometry/hs-geo-analytic-geometry 6. https://www.khanacademy.org/math/ap-calculus-bc/bc-limits-new7. https://www.khanacademy.org/math/ap-calculus-bc/bc-differentiation-1-new 8. https://www.khanacademy.org/math/multivariable-calculus9. https://www.khanacademy.org/math/ap-calculus-bc/bc-integration-new 10. https://www.mathsisfun.com/calculus/limits-evaluating.html11. https://www.mathsisfun.com/calculus/limits-formal.html12. https://www.mathsisfun.com/calculus/limits-infinity.html13. https://www.mathsisfun.com/calculus/derivatives-introduction.html14. https://www.mathsisfun.com/calculus/maxima-minima.html 15. https://www.mathsisfun.com/calculus/differentiable.html16. https://www.mathsisfun.com/calculus/derivatives-partial.html 17. https://glocomnet.com/library/mathematical-foundation-of-system-dynamics18. https://www.youtube.com/watch?v=5KowYGHAFnM Форми та методи навчання: лекції,семінариМетоди й критерії оцінювання: Семестрове оцінювання:
1. Активна робота на семінарах - макс. 20 балів;
2. Контрольні роботи (2) - макс. 40 балів.
3. Додаткові бали - - макс 10 балів.
Додаткові бали: есе - 5 балів, індивідуальне завдання (декілька задач на ТСР) - 5 балів
Підсумкове оцінювання:
Іспит - 40 балів.
Іспит проводиться у формі тесту (20 питань) через DistEdu.
Умови допуску до іспиту - мін. 40 балів за семестрову роботу.
Лекції та семінарські заняття проводяться он-лайн в Microsoft Teams.
Всі матеріали курсу викладаються на платформі DistEdu (курс "Вища математика")
Мова навчання: українська