НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 316429

Назва:

Соціологія реклами



Анотація: У межах курсу ми будемо оговорювати основні підходи до реклами як соціального феномену з точки зору соціології. Також будемо говорити про зв'язок реклами, масової свідомості, споживання (зокрема індивідуального споживання реклами); розглянемо основні сучасні теорії функціонування реклами у соціальному просторі; будемо аналізувати рекламні впливів у суспільстві, що трансформується, обговорювати (взаємо?)впливи реклами і суспільства/соціальної реальності.

Кількість кредитів: 3

Викладач(і): Осипчук А.Д.

Зміст дисципліни: У межах курсу ми будемо оговорювати основні підходи до реклами як соціального феномену з точки зору соціології. Також будемо говорити про зв'язок реклами, масової свідомості, споживання (зокрема індивідуального споживання реклами); розглянемо основні сучасні теорії функціонування реклами у соціальному просторі; будемо аналізувати рекламні впливів у суспільстві, що трансформується, обговорювати (взаємо?)впливи реклами і суспільства/соціальної реальності.