Код: 316434Назва:
Соціологія масових комунікацій
Анотація: Метою курсу є знайомство студентів із внеском соціології в дослідження функціонування масової комунікації як соціальної інституції, її ролі в функціонуванні та динаміці соціумів, їх окремих елементів, взаємодії соціальних суб'єктів комунікативного процесу, а також формування навичок пошуку релевантної проблематиці курсу дослідницької інформації, обґрунтованого критичного аналізу її змісту, підготовки наукових доповідей, вибору адекватних методів для дослідження соціальних явищ та процесів в сфері масової комунікації.
В результаті вивчення курсу студенти засвоюють основні соціологічні парадигми та теорії масових комунікацій методи соціологічних досліджень масових медіа, їх аудиторій, змісту масової комунікації; вчаться проводити соціологічні дослідження в сфері масових комунікацій, взаємодії соціальних суб'єктів комунікативного процесу, критично та аргументовано аналізувати публікації щодо соціологічних досліджень масових комунікацій, давати експертні оцінки публікаціям з цієї проблематики, робити наукові доповіді та писати огляди літератури з цієї проблематики.