Код: 316521Назва:
Менеджмент персоналу
Анотація: Дисципліна до опанування знаннями і навичками з фахової підготовки бакалаврів розглядає сучасні концепції менеджменту персоналу в організаціях. Дозволяє опанувати навичками самостійного вибудовування системи управління персоналом, що є актуальним як для розбудови власного бізнесу, так і впровадження функцій HR-менеджменту в мідл-керівництво (що є складовою професійних компетенцій майбутнього фахівця). Розглядається система управління корпоративною культурою, що ґрунтується на принципах самонавчальної організації, здатної адаптуватися до умов зовнішнього середовища, в т.ч. до змін в поведінці споживача.Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 3Семестр: 6дКількість кредитів: Загальна кількість годин 120
Кредитів -4
Аудиторні-40год
Лекції -8год
Семінари -32год
Форма контролю: залікВикладач(і): Чала Ніна ДмитрівнаРезультати навчання: 1. Здатність до аналізу стратегічних, тактичних та операційних питань управління персоналом в організації.2. Здатність до розробки та виконання ефективних планів управління персоналом, у тому числі процеси найму та пошуку кадрів.3. Розуміння ролі та взаємозв'язку менеджменту персоналу з іншими функціями управління в організації.4. Навички використання інструментів управління персоналом.5. Розуміння законодавчих та регуляторних вимог щодо управління персоналом.6. Здатність до вирішення проблем, пов'язаних з управлінням персоналом.Спосіб навчання: аудиторнийЗміст дисципліни: Тема 1. Сучасні концепції менеджменту персоналу.
Тема 2. Формування HR-стратегії.
Тема 3. Планування людських ресурсів.
Тема 4. Добір і відбір людських ресурсів.
Тема 5. Управління адаптацією персоналу.
Тема 6. Оцінка та атестація персоналу.
Тема 7. Навчання та розвиток персоналу.
Тема 8. Мотиваційні системи в компанії. Системи компенсації.
Тема 9. Організація команд. Лідерство в командах.
Рекомендована література: 1. Менеджмент : навч. посіб. / за заг. ред. К. В. Пічик, В. В. Храпкіної ; Національний університет «Києво-Могилянська академія». – Київ : 2021 https://distedu.ukma.edu.ua/pluginfile.php/206388/mod_resource/content/1/%D0%9C%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D0%B4%D0%B6%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82.pdf 2. Chala, N., Poplavska, O., Danylevych, N., Ievseitseva, O., & Sova, R. (2022). Intrinsic motivation of millennials and generation Z in the new post-pandemic reality. Problems and Perspectives in Management, 20(2), 536–550. https://doi.org/10.21511/ppm.20(2).2022.44 3. Chala, N., Voropai, O. & Pichyk, K. (2021) Using data mining to create innovations in education. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 25, no. 2, pp. 21-28. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21cndiie.pdf4. Chala N., Pichik K. Voropai O., Bilovodska O. Customers Engagement with Universities` Social Media After Covid-19: EaP Countries Case SHS Web Conf. Volume 126, 2021 International Scientific and Practical Conference “Sustainable Development in the Post-Pandemic Period” (SDPPP-2021) https://doi.org/10.1051/shsconf/2021126080015. Основи менеджменту : навчальний посібник / [Ю. О. Бекетов, Н. Ю. Шраменко, Т. В. Волкова, О. О. Шуліка] ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. автомобільно-дорожній ун-т - Харків : ХНАДУ, 2019. - 263 с.6. Найкращі менеджмент-ідеї від Harvard Business Review 2019 : [збірка статтей / пер. з англ. К. Козачук]. - [Київ] : КМ-БУКС, [2019].7. Мінцберґ, Генрі, Анатомія менеджменту : ефективний спосіб керувати компанією; пер. з англ. Роман Корнута. - Київ : Наш формат, 2018. - 397 с.8. Адізес, Іцхак, Ідеальний керівник : чому ним неможливо стати; пер. з англ. Софія Опацька. - Київ : Наш Формат, 2017. – 286 с.Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота Методи й критерії оцінювання: Наскрізне оцінювання процесу; виконання тренувальних завдань у міні-аналітичних групах; виконання і захист індивідуальних робіт; усні презентації; тестування; оцінювання в балах за накопичувальною системоюМова навчання: українська