Код: 316569Назва:
Ділове листування англійською мовою
Анотація: Мета курсу - допомога студентам вдосконалити письмову мову, ознайомлення студентів із різними видами ділового листування, а також підготовка студентів до роботи в тих умовах, де необхідні знання та вміння в сфері англійської письмової мови. Курс має на меті також доповнити знання з орфографії, лексики, граматики англійської мови, а також зробити письмову мову більш точною, адекватною сучасним вимогам ділового листування. Передбачено закріплення здобутих навичок за допомогою тестів, практичних вправ.Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: ІІІСеместр: 5Кількість кредитів: 3 (загальна кількість годин - 90 год.; практичні заняття -26 год.; самостійна робота - 64 год.)Форма контролю: залікВикладач(і): Соломашенко Н.В., старший викладачРезультати навчання: ПРН-1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями англійською мовою письмово, використовувати її для організації ефективної міжкультурної комунікації.ПРН-5. Співпрацювати з колегами, представниками інших культур, міжнародними бізнесами, б банками, організаціями.ПРН-10. Знати норми Standard English i вміти їх застосовувати у практичній діяльності.ПРН-11. Знати принципи, прийоми, формат створення письмових текстів англійською мовою, вміти обирати правильний обсяг інформації в письмовому документі.ПРН-14. Використовувати англійську мову в письмовій формі у різних регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному) для розв'язання комунікативних завдань у бізнесовій і професійній сферах життя.ПРН-20. Володіти письмовою англійською мовою на рівні B2, C1 відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій із мовної освіти (CEFR).ПРН-22. Мати навички редагування письмових ділових документів англійською мовою.Спосіб навчання: аудиторнийЗміст дисципліни: The subject, audience and purpose of your communication. Choosing the correct amount of information. Choosing the right technical level. The style and organization of a business document. Planning the written document. Layout for an email or a letter. Typical structure for a business letter. Writing formal and informal documents. Connecting sentences. Logical connections. Chronological connections. Sentence structure (simple sentences, compound sentences, complex sentences). Recognising and using tone. Choice of words. Sentence structure and sentence length. The structure, order, clarity, and precision of the information presented. Varying tone with words and expressions. Varying tone using sentence structure and sentence length. Using a variety of sentence structures to make for more effective writing and more interesting reading. Starting off: Greeting, introduction, reference, and purpose. Key phrases for business letters and emails. Signalling intentions (requesting, informing, asking for clarification, making suggestions, drawing attention and reminding). Lists of phrases for signalling intentions. Finishing off: Next steps, pre-closing, and farewells. Writing clearly and simply. Knowledge of vocabulary, paragraph length. Subject knowledge and cultural knowledge. Density of ideas. Level of reasoning. Writing transparently. Techniques to make the document transparent in a visual sense (headings, bulleted and numbered lists, page numbering, underlining and italics, font weights). Writing quickly. Streamlining the writing process. Editing for accuracy: Checking and correcting language (grammar, vocabulary and expressions, spelling, sentence linking, sentence structure, sentence length).Рекомендована література: 1. Ashley A. Oxford Handbook of Commercial Correspondence. OUP, 2003. – 304 p.2. Biays, John Sheridan, Wershoven, Carol. Along These Lines: Writing Paragraphs and Essays. 8th Edition. – Pearson-Prentice Hall, 2019. – 670 p.3. Brieger, Nick. Writing. Collins English for Business. – HarperCollins UK, 2011. – 80 p.4. Cotton, David, Falvey, David, Kent, Simon, Rogers, John. Market Leader Intermediate. 3rd Edition. Business English Flexi Course Book 1. – Pearson education Ltd., 2016. – 152 p.5. Cotton, David, Falvey, David, Kent, Simon, Rogers, John. Market Leader Intermediate. 3rd Edition. Business English Flexi Course Book 2. – Pearson education Ltd., 2016. – 160 p.6. Dugger, Jim. Business Letters for Busy People. Fourth Edition. Career Press, 2002. – 288 p.7. Strutt, Peter. Market Leader Business Grammar and Usage. – Pearson-Longman, 2005. – 221 p.8. Young Dona J. Business English: Writing for the Global Workplace. – McGraw-Hill, 2008. – 398 p.Форми та методи навчання: практичні заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (відвідування та участь на заняттях, поточні письмові тести, фінальний тест); підсумковий контроль - 30 балів (залік);Мова навчання: англійська