Код: 316800Назва:
Маркетинг
Анотація: Вивчення дисципліни дає можливість засвоєння теоретичної бази та набуття досвіду маркетингової діяльності в сфері маркетингових досліджень, товарної, цінової, комунікаційної, збутової політики, формування навичок самостійної роботи з літературними джерелами, поглибленням й розширенням економічних знань. Курс «Маркетинг» передбачає теоретичну та практичну підготовку студентів для вирішення конкретних завдань діяльності підприємства в умовах ринку. є надання знань з питань: - теоретичних та методологічних основ маркетингу; - системного підходу до маркетингу підприємства; - вивчення впливу макро- та мікросередовища маркетингу; - організації та здійснення маркетингових досліджень; - сегментування ринку та вибору цільових сегментів; - розроблення комплексу маркетингових заходів з товарної, цінової, комунікаційної політик; - стратегічного планування, впровадження та контролю програм маркетингу.
Курс "Маркетинг" базується на положеннях економічної теорії, основах макро- та мікроекономіки. Вузлові питання пов’язані з такими дисциплінами як “Промисловий маркетинг”, “Стратегічний маркетинг”, “Маркетингова товарна політика”, “Маркетингові дослідження”, “Маркетинговий менеджмент”.Тип дисципліни: нормативна Рік навчання: ІІІСеместр: VІКількість кредитів: 4 Форма контролю: екзаменВикладач(і): ст. викладач Бурбело Н.О.Результати навчання: Р1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.Р2. Вміти адаптувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб'єкта.РЗ. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обгрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.Р4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності на основі комплексу маркетингу.Р5.Пре.зентувати та обговорювати результати, маркетингових проєктів.Спосіб навчання: аудиторне, дистанційнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Курс "Маркетинг" базується на положеннях економічної теорії, основах макро- та мікроекономіки. Вузлові питання пов’язані з такими дисциплінами як “Промисловий маркетинг”, “Стратегічний маркетинг”, “Маркетингова товарна політика”, “Маркетингові дослідження”, “Маркетинговий менеджмент”.Зміст дисципліни: Тема 1. Сутність маркетингу та розвиток його концепцій
Тема 2. Маркетинг як відкрита мобільна система
Тема 3. Формування маркетингової інформаційної системи на основі проведення маркетингових досліджень
Тема 4. Вивчення потреб і поведінки споживачів та вибір цільових сегментів
Тема 5. Товар у комплексі маркетингу
Тема 6. Ціна у комплексі маркетингу
Тема 7. Розповсюдження у комплексі маркетингу.
Тема 8. Комунікації у комплексі маркетингу
Тема 9. Управління маркетинговою діяльністю.Рекомендована література: Основні джерела:1. Балабанова, Л. В. Маркетинг підприємства : навчальний посібник для студентів вищ. навч. закл./Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; – К. : ЦУЛ,2012. – 612 c.2. Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / Ф. Котлер, Г. Катарджая, І. Сетьяван – К. : КМ-БУКС, 2018. – 208 с.3. Маркетинговий менеджмент : навч. посібник / В. В. Россоха, О. В. Гуменна, К. В. Пічик, Н. В. Романченко. – К. : Національний науковий центр «Інститут аграрної економіки», 2014. – 424 с.Додаткові джерела:4. Вершигора Є. Ю. Маркетингова товарна політика : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Є. Ю. Вершигора ; М-во освіти і науки України, Хмельниц. екон. ун-т. – Тернопіль : Астон, 2015. – 408 с.5. Рекламний менеджмент : посібник / О. П. Луцій, Я. С. Ларіна, Л. В. Забуранна, І. О. Ковшова. – К. : Вид-во Європейського університету, 2014. – 328 с.6. Kotler, Philip and Kotler, Milton Market Your Way to Growth: 8 Ways to Win – December 26, 2012. – 240 p.7. Lambin. Jean-Jacques and Schuiling, Isabelle Market-Driven Management (3rd Edition), 2017. – 624 p.8.Godin, Seth Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable Paperback – July 1, 2014. – 145pФорми та методи навчання: Передбачена асинхронна форма вивчення дисципліни. Основною складовою курсу є Командний наскізний проєкт. Семінарські заняття включають ігрові форми (кейси) для моделювання практичних завданьМетоди й критерії оцінювання: Умови нарахування балів. Активність на семінарських заняттях: – активна участь – 1 бал; – пасивна участь – 0,5 балів. Кейси 6 б. Командний проєкт «Розробка маркетингової стратегії компанії» - 45 б.
Екзаменаційна робота: письмова робота (2 відкриті питання, 1 аналітичне завдання) - 40 б. Разом - 100 б.Мова навчання: українська