Код: 316807Назва:
Фінансово-економічні аспекти бізнесу
Анотація: Мета курсу "Фінансово-економічні аспекти бізнесу " - оволодіння теоретичними і прак-тичними знаннями щодо загальної структурно-логічної концепції фінансово-економічної скла-дової у бізнес-середовищі, суті та місці фінансів, економічного аналізу, маркетингу та менедж-менту в системі ведення бізнесу (підприємницької діяльності) та їх взаємодія з бізнес-середовищем і зовнішніми факторами.
Механізми взаємодії таких компонентів як фінанси, економічний аналіз, менеджмент і маркетинг є невід'ємною частиною ефективного та успішного створення та управління бізнес-одиницею. Бізнес-моделі як суб'єкти економіки складають фундамент економічної системи кра-їни, стимулюють і забезпечують ринкове господарювання та охоплюють такі сфери як створен-ня ВВП, розрахунково-платіжні відносини, банківській сектор, інвестиційна діяльність, фондові та валютні ринки, системи страхування та ін. Крім того, розвиток бізнес сектору напряму пов'язаний з багатьма процесами також і в соціальній та політичній площинах функціонування держави.
Тип дисципліни: ВибірковаРік навчання: 1Семестр: 2,2д.весняий, літнійКількість кредитів: 4 кредитів ЄКТС (загальна кількість годин - 20 год.; аудиторні години - 40 год.; лекції - 20год.; семінарські заняття - 26 год.; практичні-4, самостійна робота - 80год.)Форма контролю: залікВикладач(і): Лещенко П.А., асистентРезультати навчання: оволодіння теоретичними і практичними знаннями щодо загальної структурно-логічної концепції фінансово-економічної складової у бізнес-середовищі, суті та місці фінансів, економічного аналізу, маркетингу та менеджменту в системі ведення бізнесу (підприємницької діяльності) та їх взаємодія з бізнес-середовищем і зовнішніми факторами. Спосіб навчання: аудиторний, дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Фінансово-економічні аспекти бізнесу" пов'язана з такими теоретичними та прикладними дисциплінами: фінанси, економічна теорія, мікроекономіка, банківська справа, фінансові ринки, маркетинг тощо.
Зміст дисципліни: Механізми взаємодії таких компонентів як фінанси, економічний аналіз, менеджмент і маркетинг є невід'ємною частиною ефективного та успішного створення та управління бізнес-одиницею. Бізнес-моделі як суб'єкти економіки складають фундамент економічної системи кра-їни, стимулюють і забезпечують ринкове господарювання та охоплюють такі сфери як створен-ня ВВП, розрахунково-платіжні відносини, банківській сектор, інвестиційна діяльність, фондові та валютні ринки, системи страхування та ін. Крім того, розвиток бізнес сектору напряму пов'язаний з багатьма процесами також і в соціальній та політичній площинах функціонування держави. Рекомендована література: 1-2. Козак Ю. Г., Шаповал С. С., Кіро О. С., та ін. Основи економічної теорії. Навч. посіб./ За ред. Козака Ю. Г., Шаповал С. С. - К.: Центр учбової літератури, 2012. - 264 с3. Глущенко С.В. Гроші. Кредит. Кредитний ринок.: навч.посіб - К.: НаУКМА. -2015. - 204 с., режим доступу: - http://www.ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/90824. Скібіцька Л. І., Скібіцький О. М. Менеджмент підприємницької діяльності. Книга 1. Організація бізнесу. Навч. посібник. - К.: Кондор, 2009. - 896 с6. Глущенко С. В. Монетарна політика: теоретико-методологічні аспекти : навч.посчібник. для студ. вищ. навч. закл. / С. В. Глущенко. - К. : НаУКМА, 2017. - 64 с.7. Саєнко М. Г. Стратегія підприємства: Підручник. - Тернопіль: "Економічна думка". - 2006. - 390 с.8. Лєбєдєв І. В. Корпоративна соціальна відповідальність: концепція і модель для України. - Україна:аспекти праці, №5, 2014. - 13 с. Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (виступи на семінарах, творча робота, проміжна і комплексна контрольна робота); підсумковий контроль - 30 балів (письмовий екзамен)
Мова навчання: українська