НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 317079

Назва:

Стратегії комунікацій у сфері боротьби з корупцією



Анотація: В наш час комунікаційна стратегія є невід'ємною частиною не лише бізнес-процесів чи політики, алей адвокації та громадської діяльності. Запропонований курс спрямований на надання професійнихзнань та практичних навичок в сфері стратегічних та публічних комунікацій для процесів просуванняантикорупційних реформ.Під час курсу будуть розглянути питання комунікаційної стратегії: від аналізу аудиторії та стейкхолдерівдо випрацювання необхідних комунікаційних інструментів та їх застосування.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 2

Кількість кредитів: 3

Форма контролю: іспит

Викладач(і): Білецький А.В.

Результати навчання: У результаті вивчення курсу студент повинен: знати:1) розуміння поняття стратегічних та публічних комунікацій; 2) розуміння процесів просування антикорупційних реформ завдяки використання стратегічних тапублічних комунікацій; 3) основні принципи побудови комунікаційної стратегії; 4) методику визначення основних стейкхолдерів; 5) методику визначення основних інструментів комунікації зі стейкхолдерами. вміти: 1) аналізувати медійне поле; 2) вибудовувати стратегію та позиціонувати команду чи окремого гравця; 3) визначати та використовувати основні інструменти комунікації зі стейкхолдерами; 4) розподіляти ролі всередині команди; 5) вибудовувати стратегію комунікації з міжнародними партнерами; 6) проводити публічні виступи; 7) писати тексти та розробляти меседж-бокси, публічні інтерв'ю; 8) проводити публічні заходи, планувати їх та реалізовувати..

Спосіб навчання: аудиторне

Зміст дисципліни: Важливою частиноюкурсу буде практичне навчання студентів щодо написання текстів та розробки меседж-боксів, публічнихінтервю, а також практика проведення публічних заходів, їх планування та реалізації. Курс побудованийз 4 блоків: 1) теоретична частина; 2) аналіз закордонних та українських case-study; 3) практична роботащодо розробки власної комунікаційної стратегії кожним студентом та її презентації; 4) практична робота вгрупах; розробка кейсу комунікаційної стратегії та її впровадження на конкретному прикладі.

Мова навчання: Українська