Код: 317349Назва:
Сприяння здоров`ю: теорії, підходи та стратегії
Анотація: Здійснюється огляд концепцій, теорій і ресурсів сприяння здоров'ю, знайомство із основними етапами розвитку та специфікою цього напряму діяльності. Вивчаються визначальні моделі та теорії, на яких базуються програми зі сприяння здоров'ю, стратегії формування здорового способу життя та профілактика захворювань.Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: ІСеместр: веснянийКількість кредитів: 5 (загальна кількість годин - 150 год.; аудиторні години - 50 год.; самостійна робота - 100 год.)Форма контролю: іспитВикладач(і): Курпіта Володимир Іванович, к. мед.н.Результати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен:- знати ключові визначення, концепти, моделі та теорії сприяння здоров'ю;- уміти застосовувати набуті знання для аналізу програм зі сприяння здоров'я.Спосіб навчання: аудиторнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: -Зміст дисципліни: Дисципліна містить огляд ключових визначень по сприянню здоров'я, існуючих концептів та моделей, що лежать в основі сприяння здоров'я Також студентам до уваги пропонується огляд історичних віхів, що сприяють розвитку практики сприяння здоров'я практики таким, як ми його знаємо сьогодні. Завершає курс огляд ключових теорій, що лежать в основі сприяння здоров'ю на таких рівнях: індивідуальному, спільноти, організаційних і громадської політики.Рекомендована література: Громадське здоров’я : підручник / Грузєва Т. С., Лехан В. М., Огнєв В. А. та ін. ; за заг. ред. Т.?С. Грузєвої. Вінниця : Нова Книга, 2023. — 616 с.Kahan, B., and Goodstadt, M. Best Practices in Health Promotion Interactive Domain Manual. Toronto: Centre for Health Promotion, 2020. http://idmbestpractices.ca/idm.php or http://www.bestpractices-healthpromotion.com/Nutbeam, D. Health Promotion Glossary. World Health Organization: Geneva.http://www.who.int/hpr/support.material.shtmlWorld Health Organization. Health Promotion: A Discussion Document on the Concepts and Principles. Health Promotion 1 (1)73-76. http://heapro.oxfordjournals.org/cgi/reprint/1/1/73.Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: : рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 30 балів екзамен).Мова навчання: українська