НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 317375

Назва:

Маркетинг в громадському здоров`ї



Анотація: Дисципліна "Маркетинг в громадському здоров'ї" пропонує слухачам ознайомитись з поняттям маркетингу, особливостями маркетингу в громадському здоров'я, поняттям комплексу маркетингу, сегментування та позиціонування, конкуренції та сервісу. Курс передбачає також, що слухачі дізнаються про сучасні підходи до діджітал-маркетингу, особливості створення бренду та ре-брендінгу, поняття соціального маркетингу та його ролі у просуванні бренду.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 2

Семестр: весняний

Кількість кредитів: 3 (загальна кількість годин - 90; аудиторні години - 30; самостійна робота - 60)

Форма контролю: залік

Результати навчання: - Оцінювати основні демографічні та епідеміологічні показники, значення і тенденції зміни основних детермінант, що чинять вплив на здоров'я у розрізі різних груп населення в Україні, Європейському регіоні та світі, застосовувати основні поняття та концепції епідеміології та статистики при плануванні, проведенні та інтерпретації результатів досліджень.
- Визначати пріоритети та оцінювати потреби сфери громадського здоров'я, пропонувати науково обґрунтовані заходи та розробляти відповідні висновки та стратегії, які спрямовані на покращення галузі охорони здоров'я.
-. Розробляти та впроваджувати стратегії, політики та окремі заходи у сфері промоції здоров'я, здійснювати ефективну комунікацію у сфері громадського здоров'я з використанням різних каналів та технік комунікації.


Спосіб навчання: аудиторне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: -

Зміст дисципліни: поєднує в собі можливості отримати теоретичні знання, а також практичні навички зі створення маркетингової стратегії, аналізу бренду та підготовки до комунікаційних кампаній завдяки виконанню практичних завдань та розгляду кейсів.

Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота.

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (участь у семінарських заняттях, виконання завдань самостійної роботи); підсумковий контроль - 30 балів (залік).

Мова навчання: українська