Код: 317375Назва:
Маркетинг в громадському здоров`ї
Анотація: Дисципліна "Маркетинг в громадському здоров'ї" пропонує слухачам ознайомитись з поняттям маркетингу, особливостями маркетингу в громадському здоров'я, поняттям комплексу маркетингу, сегментування та позиціонування, конкуренції та сервісу. Курс передбачає також, що слухачі дізнаються про сучасні підходи до діджітал-маркетингу, особливості створення бренду та ре-брендінгу, поняття соціального маркетингу та його ролі у просуванні бренду. Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 2Семестр: веснянийКількість кредитів: 3 (загальна кількість годин - 90; аудиторні години - 30; самостійна робота - 60) Форма контролю: залікРезультати навчання: - Оцінювати основні демографічні та епідеміологічні показники, значення і тенденції зміни основних детермінант, що чинять вплив на здоров'я у розрізі різних груп населення в Україні, Європейському регіоні та світі, застосовувати основні поняття та концепції епідеміології та статистики при плануванні, проведенні та інтерпретації результатів досліджень. - Визначати пріоритети та оцінювати потреби сфери громадського здоров'я, пропонувати науково обґрунтовані заходи та розробляти відповідні висновки та стратегії, які спрямовані на покращення галузі охорони здоров'я. -. Розробляти та впроваджувати стратегії, політики та окремі заходи у сфері промоції здоров'я, здійснювати ефективну комунікацію у сфері громадського здоров'я з використанням різних каналів та технік комунікації. Спосіб навчання: аудиторнеНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: -Зміст дисципліни: поєднує в собі можливості отримати теоретичні знання, а також практичні навички зі створення маркетингової стратегії, аналізу бренду та підготовки до комунікаційних кампаній завдяки виконанню практичних завдань та розгляду кейсів. Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота. Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (участь у семінарських заняттях, виконання завдань самостійної роботи); підсумковий контроль - 30 балів (залік).Мова навчання: українська