Код: 317394Назва:
Загальна психологія
Анотація: Предметний зміст та основні методи загальної психології як науки; особливості розвитку психіки в енто-, філо- й атрогенетиці; природничо-наукові основи психології, зміст, властивості, механізм пізнавальних й емоційно-вольових процесів та етапів, індивідуально-типологічна характеристика особистості, особистість у соціумі, життєвий шлях і життєвий світ особистості.Тип дисципліни: вибірковийРік навчання: 1Семестр: 2Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90; аудиторні години -28 (лекції - 14, семінарські заняття - 14) самостійна робота 62 г., + кредитів ЄКТС - 3Форма контролю: залікВикладач(і): ст.викладач Яковенко О.В.Результати навчання: засвоєння системи психологічних знань, базових категорій і понять, закономірностей, механізмів, методологічних підходів, пояснювальних принципів, науково-прикладних завдань, формування наукових уявлень про природу психіки, про методи та результати дослідження психічних явищ; розвиток здатності до застосування психологічних знань в умовах професійної діяльносСпосіб навчання: аудиторний, дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Педагогічна психологіяЗміст дисципліни: Курс спрямований на формування у студентів знань про психічні явища, їх виникнення, функціонування та розвиток, поведінку, діяльність, психофізіологічні процеси та механізми, які лежать в основі різних форм психічної активності.Рекомендована література: Бенеш Г. Психологія: dtv-Atlas: Довідник. Пер. з нім. — К.: Знання –Прес, 2007. — 510 с.2. Волошина В.В., Долинська Л.В., Ставицька С.О., Темрук О.В. Загальна психологія. Практикум: Навч. посібн. — К.: Каравела, 2006 — 280 с.3. Загальна психологія: Хрестоматія: Навч.посіб. та ін. – К.: Каравела, 2008. – 640 с.4. М’ясоїд П.А. Задачі з курсу загальної психології: Навчальний посібник. – К.: Вища школа, 2000. – 183.5. Психологічний тлумачний словник найсучасніших термінів. – Х.: Прапор, 2009. – 672 с.6. Рибалка В.В. Методологічні питання наукової психології (Досвід особистісно центрованої систематизації категоріально-поняттєвого апарату). Київ: Ніка-Центр, 2003. – 240 с.7. Титаренко Т.М. Сучасна психологія особистості: Навч. посібник. 2-е вид. – К.: Каравела, 2013. – 372 с.Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота. Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль (70%) усне опитування, реферати, конспекти, письмова та контрольна робота.
Підсумковий контроль (30 % контрольні завдання), форма контролю іспит
Мова навчання: українська