Код: 317447Назва:
Відкриті інновації та креативне мислення
Анотація: Відкриті інновації і креативне мислення – це курс, в якому вивчаються інструменти розвитку креативного мислення, які необхідні для генерації неординарних (креативних) ідей з метою побудови стратегії стрімкого зростання компанії.
Мета курсу – набуття нових і поглиблення існуючих теоретичних і практичних знань, умінь і навичок, необхідних для вибудови логіки пошуку креативних рішень і побудови стратегії квантового стрибку (стрімкого зростання компанії).
Завданням курсу є формування у студентів таких компетентностей, як: здатність критично мислити та генерувати і презентувати креативні ідеї; здатність до інноваційної діяльності; вміння розробляти і приймати креативні рішення, вміння працювати в команді. Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 2Семестр: 4Кількість кредитів: 3Форма контролю: залікВикладач(і): Іванова н.Ю., к.е.н., доц.Результати навчання: РН1. Формулювати, аналізувати та синтезувати рішення науково-практичних проблем РН2. Розробляти, обґрунтовувати і приймати ефективні рішення з питань розвитку соціально-економічних систем та управління суб’єктами економічної діяльності РН3. Вільно спілкуватися з професійних та наукових питань державною та іноземною мовами усно і письмово РН4. Розробляти та управляти соціально-економічними проектами та комплексними діями з урахуванням їх цілей, очікуваних соціально-економічних наслідків, ризиків, законодавчих, ресурсних та інших обмежень РН5. Дотримуватись принципів академічної доброчесності РН6. Оцінювати результати власної роботи, демонструвати лідерські навички та уміння управляти персоналом і працювати в команді РН7. Обирати ефективні методи управління економічною діяльністю, обґрунтовувати пропоновані рішення на основі релевантних даних та наукових і прикладних досліджень РН8. Збирати, обробляти та аналізувати статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, необхідні для вирішення комплексних економічних завдань РН9. Приймати ефективні рішення за невизначених умов і вимог, що потребують застосування нових підходів, досліджень та економіко-математичного моделювання та прогнозування РН11. Визначати та критично оцінювати стан та тенденції соціально-економічного розвитку, формувати та аналізувати моделі економічних систем та процесів РН12.Обгрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики РН13. Оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень РН16**. Планувати і виконувати та/або прикладні дослідження, робити обґрунтовані висновки за результатами досліджень, презентувати результати, аргументувати свою думку Спосіб навчання: аудиторнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Економічна теорія управління фірмоюЗміст дисципліни:
1. Сутнісна характеристика та порівняльний аналіз типів інновацій
2. Стратегічна логіка швидкого зростання
3. Логіка та інструменти пошуку креативних рішень
4. Діагностика креативності
Рекомендована література: Інноваційне підприємництво: креативність, комерціалізація, екосистема: навч. посіб. для вищих навч. закладів/Авт. кол.: Ю.М. Бажал, І.В. Бакушевич, У. Венесаар та ін. / за ред. д-ра екон. наук, проф. Бажала Ю.М. – К.: Унів. Вид-во ПУЛЬСАРИ, 2015. – 280 с. Перевірте свою креативність: 5 класичних вправ для оцінки креативності 10/05/12 http://blog.management.com.ua/item/1368 Роде М. Скетчноутинг. Посібник з візуалізації ідей/ Майк Роде; пер с англ. Ганни Литвиненко. – 2-е вид. – Харків: Книжковий клуб «Клуб Сімейного Дозвілля», 2018. – 224 с. Ivanova N., Kucherenko D., Kuznetsova T., Rasulova A., Salimon O. Creative staff as a factor of the enterprise’s success/ Financial and credit activity: problems of theory and practice. Collection of scientific papers. Volume 3 №44, 2022, p.p.243 – 250 (Web of Science) URL: https://fkd.net.ua/index.php/fkd/article/view/3712 Ivanova N., Kucherenko D., Kuznetsova T., Hurzhyi N., Lutay L. Startup as a strategic component of the development of the creative economy of Ukraine / Financial and credit activity: problems of theory and practice. Collection of scientific papers. Volume 5№40, 2021, p.p.389 – 398 (Web of Science) URL: https://fkd.ubs.edu.ua/index.php/fkd/article/view/3438/3376 Chirs Griffiths with Melina Costi. The Creative Thinking Handbook: your step-by-step guide to problem solving in business. Koran Page, 2019 - 248 pages Harvard Business Review on Breakthrough Thinking. Harvard Business School Publishing, 1999 - 239 pages https://www.google.com/search?q=Harvard+Business+Review+on+Breakthrough+Thinking.&rlz=1C1CHBF_ukUA823UA823&oq=Harvard+Business+Review+on+Breakthrough+Thinking.&aqs=chrome..69i57j33i160l2.2051j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Steve Rawling. Be Creative - Now!: The 2-in-1 Manager: Speed Read - instant tips; Big Picture - lasting results.? FT Press, 2016 - 288 pages ІНФОРМАЦІЙНІ РЕСУРСИ Верховна Рада України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.rada/kiev.ua. Господарський кодекс України [Електронний ресурс].–Режимдоступу: www.zakon.rada.gov.ua. Державний комітет статистики [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.ukrstat.gov.ua. Динаміка промислового виробництва в Україні [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.ukrstat. gov.ua. Форми та методи навчання: Обговорення теоретичного матеріалу занять; виконання навчальних завдань (робота в командах; презентація та обговорення результатів)Методи й критерії оцінювання: Мінімальний порогів рівень оцінки за роботу в семестрі (допуск до екзамену) складає 30 балів. У разі отримання оцінки «неприйнятно» (нижче 29 балів) студент забов’язаний повторно вивчити курс. У разі отримання оцінки «незадовільно» студент має право на два перескладання: викладачеві та комісії. При цьому максимальна підсумкова оцінка після перескладання може бути лише на рівні «достатньо». Замість перескладання комісії студент може обрати повторне вивчення курсу. Мова навчання: українська