НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 317471

Назва:

Міжнародний маркетинг



Анотація: Дисципліна "Міжнародний маркетинг" спрямована на отримання як теоретичних, так і практичних знань в галузі дослідження і виходу підприємства на міжнародні ринки. Загострення конкурентної боротьби на світових ринках, ускладнення технологічних і організаційних моделей виробництва, зростання інформаційної насиченості і посилення глобалізації вимагають активного використання і підвищенням ефективності інструментів міжнародного маркетингу. Сьогодні неможливо обійтися без розуміння світових тенденцій у бізнесі та визнання співіснування багатьох культур та управлінських підходів до прийняття рішень у різних країнах світу. Дедалі більше набуває актуальності маркетингова складова в здійсненні підприємствами діяльності на зарубіжних ринках. Структуру та зміст курсу побудовано на вивченні основних аспектів управління маркетинговою діяльністю в міжнародних компаніях, здійснення в цих господарських формуваннях основних функцій менеджменту - планування, організації, управління персоналом, комунікації, мотивації, управління, контролю.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: І

Семестр: ІІд

Кількість кредитів: 3

Форма контролю: залік

Викладач(і): Ст.вик.,к.е.н. Демчук З.О.

Результати навчання: За результатами вивчення курсу здобувачі вищої освіти повинні вміти: визначати способи аналізу і передбачення ринкових явищ та процесів із погляду фундаментальних використовувати набуті теоретичні навички для розробки конкретних маркетингових рішень щодо міжнародної економічної діяльності; застосовувати методи вивчення економічного, соціокультурного, політико-правового середовища; використовувати підходи до вибору зарубіжних ринків; використовувати методику проведення маркетингового дослідження.

Спосіб навчання: аудиторне, дистанційне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Маркетинг, Менеджмент

Зміст дисципліни: 1. Теоретичні засади міжнародного маркетингу; 2. Міжнародне маркетингове середовище: економічний аспект; 3. Міжнародні маркетингові дослідження; 4. Стратегії сегментації та позиціонування в міжнародному маркетингу; 5. Вибір зарубіжних ринків; 6. Моделі виходу фірми на зовнішній ринок; 7. Міжнародний маркетинговий комплекс


Рекомендована література: 1. Маркетингові комунікації: навчально-методичний посібник / уклад. І. В. Король; МОН України, Уманський державний пед. ун-т імені Павла Тичини. - Умань : Візаві, 2018. - 191 с.
2. Міжнародний маркетинг: навч. посібник / Т. В. Князєва, Ю. П. Колбушкін, С. В. Петровська та ін. - К. : НАУ, 2019. - 164 с.
3. Міжнародний маркетинг : підручник / за заг. ред. А.А. Мазаракі, Т.М. Мельник. - Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2018. - 448 с.
4. Рахман М. С. Міжнародний маркетинг : навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів / М. С. Рахман. - Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2017. - 180 с.
5. Baack D.W. International marketing / D.W. Baack, B. Czarnecka, D. Baack. - SAGE Publications Ltd, 2018. - 672 p.
6. International marketing /Edited by Yuriy Kozak, S?awomir Smyczek. - Kiev - Katowice : CUL, 2015. - 279 p.
7. International marketing / P. Cateora, J. Graham, M. Gilly, B. Money. - McGraw-Hill Education, 2019. - 720 p.
8. Kotler P. Marketing 4.0: moving from traditional to digital / P. Kotler, H. Kartajaya, I. Setiawan. - John Wiley & Sons, 2016. - 208 p.
9. Mooij M. Global marketing and advertising: understanding cultural paradoxes / M. de Mooij. - SAGE Publications Ltd, 2018. - 512 p.
10. Puthussery A. Digital marketing: an overview/ A. Puthussery. - Notion Press, 2020. - 144 p.



Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота. Виконання завдань індивідуально та в командах.

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (опитування, виступи на семінарах, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 30 балів (залік)

Мова навчання: українська