Код: 317532Назва:
Цифрові комунікації
Анотація: На курсі вивчають загальні засади управління PR-кампаніями у цифровому середовищі та основні інструменти digital-комунікацій. Студенти знайомляться зі специфічними особливостями роботи з Facebook, Youtube, Instagram, Google, онлайн-медіа, веб-технологіями тощо; основними підходи до проведення digital-кампаній шляхом створення власного digital-проекту.Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: 1Семестр: веснянийКількість кредитів: кредитів ЄКТС -3,0; (загальна кількість годин - 90; аудиторні/дистанційні години - 28; самостійна робота - 62)Форма контролю: екзаменВикладач(і): А.В. Мельник , старший викладачРезультати навчання: Студент матиме знання і навички:- пояснити сутність діджитал комунікацій; - володіти основними інструментами та каналами комунікації; - охарактеризувати специфічні особливості роботи з Facebook, Youtube, Instagram, Google, онлайн-медіа, веб-технологіями тощо; - продемонструвати основні підходи до проведення digital-кампаній шляхом створення власного digital-проекту.Спосіб навчання: аудиторний/дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Сучасні концепції соціальних комунікацій, Стратегічні комунікації, Стратегії інтегрованих комунікацій.Зміст дисципліни: Загальні засади управління PR-кампаніями у цифровому середовищі та основні інструменти digital-комунікацій. Безпека даних, моніторинг та аналітика. Соціальні платформи та месенджери. Створення контенту для digital-кампаній. Використання веб-технологій у digital-кампаніях.Рекомендована література: 1. Довідковий центр по рекламі // Електронний ресурс: https://www.facebook.com/business/help2. Guide to Facebook Ads Manager / Facebook Marketing Courses // Електронний ресурс:https://www.facebook.com/business/m/ads-manager-guide/overview3. Facebook Blueprint // Електронний ресурс:https://www.facebookblueprint.com/student/catalog4. Google Academy for Ads / Google // Електронний ресурс:https://academy.exceedlms.com/student/catalog/browse5. Google Digital Academy / Google // Електронний ресурс:https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-gb/marketing-resources/programmatic/google-digital-academy/6. Creator Academy YouTube // Електронний ресурс:https://creatoracademy.youtube.com/page/home?hl=ru7. Ryan D. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the DigitalGeneration. - New York: Kogan Page, 2016.8. Chaffey D., Ellis-Chadwick F. Digital marketing. - Pearson UK, 2019.9. Andrews J. C., Shimp T. A. Advertising, promotion, and other aspects of integratedmarketing communications. - Nelson Education, 2017.10. Lloyd J., Toogood L. Journalism and PR: News media and public relations in the digital age.- IB Tauris, 2014. Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, підготовка проекту, індивідуальна робота, консультації.Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (усне опитування, реферати, конспекти, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 40 балів (екзамен).Мова навчання: українська