НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 317532

Назва:

Цифрові комунікації



Анотація: На курсі вивчають загальні засади управління PR-кампаніями у цифровому середовищі та основні інструменти digital-комунікацій. Студенти знайомляться зі специфічними особливостями роботи з Facebook, Youtube, Instagram, Google, онлайн-медіа, веб-технологіями тощо; основними підходи до проведення digital-кампаній шляхом створення власного digital-проекту.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 1

Семестр: весняний

Кількість кредитів: кредитів ЄКТС -3,0; (загальна кількість годин - 90; аудиторні/дистанційні години - 28; самостійна робота - 62)

Форма контролю: екзамен

Викладач(і): А.В. Мельник , старший викладач

Результати навчання: Студент матиме знання і навички:
- пояснити сутність діджитал комунікацій;
- володіти основними інструментами та каналами комунікації;
- охарактеризувати специфічні особливості роботи з Facebook, Youtube, Instagram, Google, онлайн-медіа, веб-технологіями тощо;
- продемонструвати основні підходи до проведення digital-кампаній шляхом створення власного digital-проекту.


Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Сучасні концепції соціальних комунікацій, Стратегічні комунікації, Стратегії інтегрованих комунікацій.

Зміст дисципліни: Загальні засади управління PR-кампаніями у цифровому середовищі та основні інструменти digital-комунікацій. Безпека даних, моніторинг та аналітика. Соціальні платформи та месенджери. Створення контенту для digital-кампаній. Використання веб-технологій у digital-кампаніях.


Рекомендована література: 1. Довідковий центр по рекламі // Електронний ресурс:
https://www.facebook.com/business/help
2. Guide to Facebook Ads Manager / Facebook Marketing Courses // Електронний ресурс:
https://www.facebook.com/business/m/ads-manager-guide/overview
3. Facebook Blueprint // Електронний ресурс:
https://www.facebookblueprint.com/student/catalog
4. Google Academy for Ads / Google // Електронний ресурс:
https://academy.exceedlms.com/student/catalog/browse
5. Google Digital Academy / Google // Електронний ресурс:
https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-gb/marketing-resources/programmatic/google-digi
tal-academy/
6. Creator Academy YouTube // Електронний ресурс:
https://creatoracademy.youtube.com/page/home?hl=ru
7. Ryan D. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital
Generation. - New York: Kogan Page, 2016.
8. Chaffey D., Ellis-Chadwick F. Digital marketing. - Pearson UK, 2019.
9. Andrews J. C., Shimp T. A. Advertising, promotion, and other aspects of integrated
marketing communications. - Nelson Education, 2017.
10. Lloyd J., Toogood L. Journalism and PR: News media and public relations in the digital age.
- IB Tauris, 2014.


Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, підготовка проекту, індивідуальна робота, консультації.

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (усне опитування, реферати, конспекти, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 40 балів (екзамен).

Мова навчання: українська