Код: 317538Назва:
Внутрішньокорпоративні зв`язки з громадськістю
Анотація: Внутрішньокорпоративні зв'язки із громадськістю в світі та в Україні. Основні тенденції розвитку корпоративної культури у компаніях різних країн світу. Розробка і реалізації PR стратегій для внутрішніх комунікацій. Тип дисципліни: нормативна Рік навчання: 2Семестр: осіннійКількість кредитів: 3.5 кредити (загальна кількість годин - 105; аудиторні/дистанційні години - 36; самостійна робота - 69)Форма контролю: екзаменВикладач(і): Л. І. Зябрев, маґістр бізнес-адміністрування, старший викладачРезультати навчання: У результаті вивчення дисципліни студент повинен уміти:- назвати особливості корпоративних комунікацій, які обумовлюють необхідність застосування комунікаційних інструментів й технологій;- пояснити роль комунікацій для внутрішньої аудиторії;- класифікувати канали комунікації для внутрішніх комунікацій;- оцінити роль комунікації у формуванні репутації роботодавця;- оцінити існуючі механізми співпраці компанії зі співробітниками; - планувати бюджет внутрішньокорпоративних кампаній комунікацій відповідно до поставлених цілей;- розробити комунікаційну стратегію для внутрішньокорпоративних комунікацій.Спосіб навчання: аудиторний/дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Курс "Внутріньокрпоративні зв'язки з громадськістю" органічно пов'язаний з курсами "Стратегія і тактика РR", "РR кампанія", "Діджитал комунікації", "Репутаційний та бренд менеджмент" та іншими.Зміст дисципліни: Курс спрямований на опанування теоретичними знаннями та практичними навичками за темами:
- Відмінність внутрішньокорпартивних зв'язків з громадськістю від інших видів комунікаційної діяльності. Поєднання PR та HR технологій у здійсненні внутрішньокорпартивних зв'язків з громадськістю.
- Формування корпоративної культури компанії як основна мета здійснення внутрішньокорпартивних зв'язків з громадськістю.
- Стратегічні засади діяльності компанії як основа діяльності внутрішньокорпартивних зв'язків з громадськістю.
- Специфіка ключових повідомлень для внутрішньокорпартивних зв'язків з громадськістю.
- Канали внутрішньокорпартивних зв'язків з громадськістю.
- Методики оцінювання внутрішньокорпартивних зв'язків з громадськістю.
Рекомендована література: 1. Зябрев Л.І., Самовчитель гри в офісний покер або Як вигравати у грі під назвою "робота". - Рівне. Діти підземелля, 2021. 2. Д.Кеннеді, Безжальний менеджмент. Управління людьми та прибутком. - Київ: Фабула, 2019. 3. Я.Грицак, Життя, смерть та інші неприємності. - Київ: Грані-Т, 2008. 4. Smith L., Mounter P., http://www.amazon.com/Effective-Internal-Communication-PR-Practice/dp/074945265X/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1265285127&sr=1-1Effective Internal Communication (PR in Practice). - Kogan Page; 2nd edition, 2008. 5. Garrison P., Exponential Marketing, Capturing Sustainable Growth in an Environment of Constant Change. - Manager Publishing, 2009. 6. Шульц Г., Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави. - Наш формат, 2017. Форми та методи навчання: Лекції, семінарські заняття, самостійна та групова робота, ділові ігри, індивідуальна робота, консультаціїМетоди й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 60 балів (опитування, участь у практичних заняттях, виконання завдань самостійної роботи); підсумковий контроль - 40 балів (залік).Мова навчання: українська