Код: 317541Назва:
Консалтинг у сфері зв`язків із громадськістю
Анотація: На курсі студенти вивчають зміст і особливості консультаційних процесів, технологій консультування. Вивчення процесів надання консалтингових послуг та методів діагностування проблем організації наддасть можливість опанувати навички консультування на рівні планування й проведення PR-кампаній, організації PR-акцій та їхнього медіа-супроводу.Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 2Семестр: осіннійКількість кредитів: загальна кількість годин - 105; аудиторні/дистанційні години - 36; самостійна робота - 69; кредитів ЄКТС - 3.5Форма контролю: залікВикладач(і): В.Г.Королько, доктор філософських наук, професорРезультати навчання: -Мати уявлення про зародження та становлення PR-консалтингу як професії та бізнесу;· Мати цілісне уявлення про моделі та способи консалтингу в сфері PR;· Знати консалтинг як процес, його контроль та звітність при проведенні PR-кампанії;· Володіти знаннями про тендери та мати навички презентації їхніх результатів;· Мати знання та вміння здійснювати репутаційний PR-консалтинг для органів влади, бізнесу, організацій третього сектора;· Володіти знаннями про особливості PR консалтинг в політичній сфері та виборчих кампаніях;· Мати цілісне уявлення про PR-кризи та здатність професійно діяти в умовах кризових ситуаційСпосіб навчання: аудиторний/дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Сучасні концепції соціальних комунікацій, Стратегічні комунікації, Стратегії інтегрованих комунікацій, Цифрові комунікації, Комунікації заради змін поведінки (Behaviour сhange сommunications ).Зміст дисципліни: Консультування в сфері зв'язків з громадськістю: зародження і становлення професії та бізнесу
Власний PR-підрозділ versus консалтингова фірма/консультант: переваги та недоліки
Загальні різновиди та способи консалтингу в сфері PR
Консалтинг як процес - цикл 1. (Тендер або конкурс пропозицій виконання PR-проектів)
Консалтинг як процес - цикл 2. (Відносини між клієнтом і PR-консультантом після укладання контракту)
Зміст PR-консалтингу з питань управління репутацією як засобом стратегічного позиціонування корпорації
Особливості PR-консалтингу в умовах кризи
Особливості PR-консалтингу для органів влади: розвиток і поліпшення моделей комунікації органів влади України з громадськістю
PR-консалтинг для організацій третього сектора (неурядових, некомерційних організацій)
PR консалтинг у виборчих кампаніях
Рекомендована література: Верба В. А. Решетняк Т. І. Організація консалтингової діяльності: Навч. посібник. - К.: КНЕУ, 2000, 244с.Королько В.Г. Некрасова О.В. Зв'яки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика. Підручник, 3-тє вид. доп. і перероб. - К.: Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2009.Хміль Ф. І. Основи управлінського консультування. К.: - 2008. - 240с.Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, підготовка проекту, індивідуальна робота, консультації.Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (виконання лабораторних робіт, презентації, індивідуальний або груповий проект); підсумковий контроль - 30 балів (залік - проект)Мова навчання: українська