Код: 317542Назва:
Зв`язки із засобами масової інформації
Анотація: Під час вивчення курсу студенти ознайомляться з принципами роботи із ЗМІ та взаємодією pr-фахівця з журналістами ЗМІ та нових медіа.Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 2Семестр: веснянийКількість кредитів: загальна кількість годин - 105; аудиторні/дистанційні години - 36; самостійна робота - 69; кредитів ЄКТС - 3.5Форма контролю: залікВикладач(і): О. О. Сусська, доктор соціологічних наук, професорРезультати навчання: Випускник має продемонструвати:- здатність створити/ вдосконалити професійну систему взаємодії із ЗМІ, здатність створювати інформаційні приводи, спроможність до взаємодії із ЗМІ, в т.ч. і проводити моніторинг ЗМІ; застосовувати методи вивчення медіа та ПР;Спосіб навчання: аудиторний/дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Сучасні концепції соціальних комунікацій, Стратегічні комунікації, Стратегії інтегрованих комунікацій, Цифрові комунікації. Зміст дисципліни: Формування інформаційного простору незалежної України. Специфіка роботи різних типів ЗМІ. Трансформації аудиторій аудіовізуальних ЗМІ та їх вивчення. Новинний формат: його глобалізація та інтернаціоналізація в сучасних умовах. Особливості аудіальних медіа та методи їх вивчення Поняття "преса" у сучасному світі, особливості роботи з пресою. Позиції журналіста в сучасних медіа; взаємодія pr-фахівця з журналістами ЗМІ та нових медіа. Гібридизація інформаційного простору: виклики і ризики сучасної доби.Рекомендована література: 1. Вайшенберг З. Новинна журналістика: Навчальний посібник. К.: Академія української преси, Центр вільної преси, 2004. 262 с.2. Габор Н. Проблеми медіаграмотності у контексті інформаційного середовища держави // Вісник Львівського університету. Серія журналістика. 2002.Вип. 22. С. 66-69.3. Доброносова Ю.Д. Потенціал неінструментального розуміння новітніх цифрових медіа // Практична філософія. Український науковий журнал. Київ : БО Центр практичної філософії. № 4. 2013. С. 57-67.4. Костенко Н.,Макеєв С. Новини часів війни й виборів // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. 2015. № 2. С.3-34.5. Крейґ Ричард. Інтернет-журналістика: робота журналіста і редактора у нових ЗМІ / Перекл. з англ. А. Іщенка. К.: Вид. дім "Києво-Могилянська академія", 2007. 324 с.6. Кулик В. Дискурс українських медій: ідентичності, ідеології, владні стосунки. Київ : Критика, 2010. 655 с.7. Луман Ніклас. Реальність мас-медіа. / За ред. Іванова В., Мінакова М. К.: ЦВП, 2010.158 с.8. Guardino Matt. Framing Inequality: News Media, Public Opinion, and the Neoliberal Turn in U.S. Public Policy. 2019. 180 p. URL: https://doi.org/10.1093/oso/9780190888183.001.00019. Cусська О. О. Трансформації комунікативних взаємин у світлі нових підходів до вивчення змін у мас-медійному просторі // Проблеми політичної психології: зб. наук. праць /Асоціація політичних психологів України, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України. Київ : Міленіум, 2014. Вип. 1 (15). С. 313-323.Форми та методи навчання: Лекції, семінарські заняття, самостійна та групова робота, ділові ігри, індивідуальна робота, консультації.Методи й критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів здійснюється за 100-бальною рейтинговою системою у відповідності до "Положення про критерії оцінювання знань здобувачів вищої освіти в НаУКМА"Мова навчання: українська