НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 317546

Назва:

Політичні комунікації



Анотація: Студенти під час вивчення курсу оволодівають знаннями і навичками PR діяльності у політичній сфері, в т. ч. і під час виборчої кампанії.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 2

Семестр: осінній

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 90 год.; аудиторні години - 28 год.; самостійна робота - 62 год, кредитів ЄКТС - 3,0

Форма контролю: залік

Викладач(і): О.В. Чекмишев, доктор наук із соціальних комунікацій, професор

Результати навчання: У результаті вивчення курсу студенти зможуть:
- Пояснити сутність політичного PR.
- Назвати основні технологічні та технічні засоби PR у виборчих кампаніях.
- Усвідомити етичні принципи PR діяльності у політиці і виборчому процесі.
- Знати основні принципи, етапи, технології і інструментарій виборчого PR.
- Назвати основні види політичного маркетингу.
- Назвати загальні принципи стратегії PR у виборчий кампанії.
- Визначити роль політичної реклами у виборчій кампанії
- Сформувати образ ідеального кандидата.


Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Сучасні концепції соціальних комунікацій, Стратегічні комунікації, Цифрові комунікації, Комунікації заради змін поведінки (Behaviour сhange сommunications ).

Зміст дисципліни: PR у політичній сфері: сутність і функції. Теоретичні засади PR-діяльності у політичній сфері. Політичний маркетинг та стратегія політичного PR. Стратегія і тактика PR у виборчій кампанії. Комунікаційні PR-технології в політиці. Етнопсихологічні особливості менталітету українського виборця. Основні технології розбудови та реалізації політичного іміджу. Антикризовий PR у виборчих кампаніях


Рекомендована література: 1. Бугрим В.В. Іміджологія / Іміджмейкінг: навч. посіб.; Київ. нац. унт ім. Тараса Шевченка. Київ : Київський університет, 2013. 255 с.
2. Основи реклами та зв'язків з громадськістю: підручник / за заг.ред. В. Ф. Іванова, В.В. Різуна. Київ: Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет", 2011. 431 с.
3. Онлайн-платформа тренінгу з навчання медіаграмотності представників прес-служб місцевих органів влади на основі результатів медіа-моніторингу. http://media.prostir-monitor.org/2021 р.
4. Онлайн-платформа квест-тренінгу з навчання медіаграмотності на основі результатів медіа-моніторингу. http://quest.prostir-monitor.org/ 2022 р.
5. Почепцов Г.Г. Імиджологія: Теорія і практика. - К., 1998.
6. Чекмишев О.В. Основи журналістики. Навчальний посібник. Київ: ВЦ "Академія", 1921. - 168 с. - (Серія "Альма-матер".
7. Кочубей Л.О. PR у політичній сфері: підручник. Київ: НАН України, Ін-т політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса, 2013. 472 с.
8. Яцько Н.Б. PR та маніпуляції: практичний словник. Київ: Видавець Карпенко В.М., 2013. 472 с.




Форми та методи навчання: лекції, практичні заняття, самостійна індивідуальна та командна робота.

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (усне опитування, реферати, конспекти, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 30 балів (тестові завдання, письмовий залік).

Мова навчання: українська