Код: 317546Назва:
Політичні комунікації
Анотація: Студенти під час вивчення курсу оволодівають знаннями і навичками PR діяльності у політичній сфері, в т. ч. і під час виборчої кампанії. Тип дисципліни: вибірковаРік навчання: 2Семестр: осіннійКількість кредитів: загальна кількість годин - 90 год.; аудиторні години - 28 год.; самостійна робота - 62 год, кредитів ЄКТС - 3,0Форма контролю: залікВикладач(і): О.В. Чекмишев, доктор наук із соціальних комунікацій, професорРезультати навчання: У результаті вивчення курсу студенти зможуть:- Пояснити сутність політичного PR.- Назвати основні технологічні та технічні засоби PR у виборчих кампаніях.- Усвідомити етичні принципи PR діяльності у політиці і виборчому процесі.- Знати основні принципи, етапи, технології і інструментарій виборчого PR.- Назвати основні види політичного маркетингу.- Назвати загальні принципи стратегії PR у виборчий кампанії.- Визначити роль політичної реклами у виборчій кампанії- Сформувати образ ідеального кандидата.Спосіб навчання: аудиторний/дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Сучасні концепції соціальних комунікацій, Стратегічні комунікації, Цифрові комунікації, Комунікації заради змін поведінки (Behaviour сhange сommunications ).Зміст дисципліни: PR у політичній сфері: сутність і функції. Теоретичні засади PR-діяльності у політичній сфері. Політичний маркетинг та стратегія політичного PR. Стратегія і тактика PR у виборчій кампанії. Комунікаційні PR-технології в політиці. Етнопсихологічні особливості менталітету українського виборця. Основні технології розбудови та реалізації політичного іміджу. Антикризовий PR у виборчих кампаніях
Рекомендована література: 1. Бугрим В.В. Іміджологія / Іміджмейкінг: навч. посіб.; Київ. нац. унт ім. Тараса Шевченка. Київ : Київський університет, 2013. 255 с.2. Основи реклами та зв'язків з громадськістю: підручник / за заг.ред. В. Ф. Іванова, В.В. Різуна. Київ: Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет", 2011. 431 с.3. Онлайн-платформа тренінгу з навчання медіаграмотності представників прес-служб місцевих органів влади на основі результатів медіа-моніторингу. http://media.prostir-monitor.org/2021 р.4. Онлайн-платформа квест-тренінгу з навчання медіаграмотності на основі результатів медіа-моніторингу. http://quest.prostir-monitor.org/ 2022 р.5. Почепцов Г.Г. Імиджологія: Теорія і практика. - К., 1998.6. Чекмишев О.В. Основи журналістики. Навчальний посібник. Київ: ВЦ "Академія", 1921. - 168 с. - (Серія "Альма-матер".7. Кочубей Л.О. PR у політичній сфері: підручник. Київ: НАН України, Ін-т політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса, 2013. 472 с.8. Яцько Н.Б. PR та маніпуляції: практичний словник. Київ: Видавець Карпенко В.М., 2013. 472 с.Форми та методи навчання: лекції, практичні заняття, самостійна індивідуальна та командна робота.Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (усне опитування, реферати, конспекти, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 30 балів (тестові завдання, письмовий залік).Мова навчання: українська