НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 317548

Назва:

Практика навчальна "Практикум з кризових комунікацій"



Анотація: Формування практичних навичок, які необхідні для передбачення, запобігання та вирішення кризових ситуацій в державному, комерційному та громадському секторі. Завдяки розв'язанню практичних кейсів студенти оволодіють практичними інструментами взаємодії із мас медіа та комунікації в соціальних мережах під час кризи.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 1

Семестр: весняний

Кількість кредитів: загальна кількість годин - 150; аудиторних/дистанційних - 50; самостійної роботи -100, кредитів ЄКТС - 5.0

Форма контролю: залік

Викладач(і): Д. Л. Коник, кандидат соціологічних наук, старший викладач

Результати навчання: Студент матиме знання і навички
- передбачати можливі кризові ситуації та розробляти можливі сценарії подолання
- вивчати комунікаційне середовище навколо організації та визначати найбільш болючі місця, які здатні ставати об'єктами для недружньої критики в ході кризи
- -ормувати команду кризових комунікацій та визначати посадові обов'язки кожного члена команди
- готувати план кризових комунікацій та необхідні матеріали для нього
- налагоджувати ефективну комунікаційну взаємодію зі стейкхолдерами організації та різними цільовими аудиторіями
- використовувати всі існуючі комунікаційні інструменти в умовах кризових та надзвичайних ситуацій
- володіти навиками виявлення та боротьби з чутками та фейковою інформацією


Спосіб навчання: аудиторний/дистанційний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Сучасні концепції соціальних комунікацій, Стратегічні комунікації, Цифрові комунікації, Комунікації заради змін поведінки (Behaviour сhange сommunications)

Зміст дисципліни: Основні теорії кризових комунікацій та їх практичне застосування Передбачення можливих кризових ситуацій та підготовка організації до кризи Кризові комунікаційні кампанії Кризові комунікації під час війни Організація та її громадськість під час кризи Протидія чуткам та фейкам в умовах кризи


Рекомендована література: Коник Д.Л. Довіра громади: Кризові комунікації органів місцевого самоврядування. К. 2020
Коник Д.Л. Стратегічні комунікації. - К. 2016 с. 182-201
Crisis and Emergency Risk Communications. US Department of Health and Human Service, 2014: с. 49-83, 85-128, 178-210
The Handbook of Crisis Communication. Edited by W. Timothy Coombs and Sherry J. Holladay. - West Sussex. Wiley-Blackwell, 2010: с. 17-66, 181-204, 381-395, 635-656
Додаткова:
Королько В.Г., Некрасова О.В. Звязки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика. Підручник, 3-тє вид. доп. і перероб. - К.: Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2009.
Sasha Dookhoo, Melissa Dodd,The Evolution of Online Activism and Corporate Social Responsibility: In-Depth Interviews with the Experts. In: Looking Back, Looking Forward: 20 Years of Developing Theory & Practice (20th International Public Relations Research Conference)


Форми та методи навчання: Лекції, семінарські заняття, самостійна та групова робота, ділові ігри, індивідуальна робота, консультації.

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (усне опитування, реферати, участь у ділових іграх, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 30 балів

Мова навчання: українська