Код: 317549Назва:
Правові та етичні стандарти PR-діяльності
Анотація: Курс спрямований на надання студентам розуміння необхідності дотримання РR-фахівцями етичних норм, ознайомитися з основними документами з цього питання, які прийняті міжнародними організаціями РR. Студенти отримають інформацію щодо практики застосування етичних норм РR-консультантів в Україні та за кордоном, а також щодо основних нормативних актів, які регулюють діяльність РR-фахівців в Україні.Тип дисципліни: нормативна.Рік навчання: 1Семестр: весняний додатковийКількість кредитів: загальна кількість годин - 90 год.; аудиторні години - 28 год.; лекції - 16 год.; семінарські заняття - 12 год.;самостійна робота - 62 год; кредитів ЄКТС - 3,0Форма контролю: залікВикладач(і): А. Г. Зінченко, кандидат історичних наук, доцентРезультати навчання: За результатами курсу студенти зможуть:- обґрунтувати необхідність дотримання етичних принципів в діяльності РR-фахівця;- обгрунтувати основні положення кодексів професійної та етичної поведінки міжнародних та національних товариств і асоціацій зв'язків із громадськістю;- демонструвати вміння обирати різні шляхи підвищення стандартів РR;- вміння обирати етичні шляхи вирішення професійних завдань; - знати правові норми, які регулюють сферу дотримання прав людини, інформації, реклами, авторського права, торгової марки, конкуренції при розробці, поширенні та зберіганні інформаційних матеріалів під час здійснення PR - діяльності;- вирішувати практичні ситуації професійній діяльності з точки зору дотримання норм законодавства.Спосіб навчання: аудиторний.Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Сучасні концепції соціальних комунікацій, Стратегічні комунікації, Стратегії інтегрованих комунікацій, Практика науково дослідницька у сфері соціальних комунікаційЗміст дисципліни: Етичні принципи РR-діяльності. Підвищення стандартів РR-діяльності. Міжнародні, регіональні та національні кодекси етики та професійної поведінки у сфері РR. Стан інституціоналізації РR в Україні. Правові основи діяльності PR-фахівця в Україні.Рекомендована література: 1. Кодекс поведінки Міжнародної асоціації зв'язків з громадськістю 2. Global Principles of Ethical Practice in Public Relations and Communication Management Глобального альянсу зі зв'язків із громадськістю та управління комунікаціями.3. Helsinki Declaration (ICCO, 2017) - URL: https://iccopr.com/helsinki-declaration4. Стокгольмська хартія (Професійний кодекс Міжнародної організації консультантів в галузі комунікацій), 2003 р. - URL: http://www.iccopr.com/wp-content/uploads/2015/01/StockholmCharter.pdf5. Ethics in Digital Communication Міжнародної організації консультантів в галузі комунікацій- URL: https://iccopr.com/wp-content/uploads/2017/10/Ethics-in-Digital-Communications-Guidelines.pdf6. USC Annenberg Center for Public Relations - URL: https://annenberg.usc.edu/research/center-public-relations/global-communication-report7. Global communications report 2018-2023. https://annenberg.usc.edu/research/center-public-relations/global-communication-report?fbclid=IwAR2zmTAEyJqDmqanR94w6R9xxMo3brPd_HORGaskqBXqg6B5WINNzhGjn048. MODERN COMMUNICATION CHALLENGES FOR SOCIETY. The First Annual Global PR Industry Policy Position Paper by ICCO. - URL: https://www.globalalliancepr.org/thoughts/2021/2/23/ethicsmatter-ethics-as-the-cornerstone-of-the-global-pr-amp-communication-model9. #EthicsMatter - Ethics as the cornerstone of the Global PR & Communication - URL: Modelhttps://www.globalalliancepr.org/thoughts/2021/2/23/ethicsmatter-ethics-as-the-cornerstone-of-the-global-pr-amp-communication-model10. Digital Ethics Case Studies. Доступно на https://mediaethicsinitiative.org/digital-ethics-case-studies/Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (усне опитування, реферати, конспекти, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 30 балів (тест).
Мова навчання: українська.