Код: 317552Назва:
C4D: комунікації задля сталого розвитку
Анотація: Упродовж курсу студенти вивчають особливості та напрями C4D (Communication for Development), основні принципи C4D: Com4Prom, Com4Imple, Com4Power, Com4Coord; комунікаційні інструменти та підходи для досягнення цілого сталого розвитку. Курс викладається англійською мовою.Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: 1Семестр: веснянийКількість кредитів: загальна кількість годин - 120 год.; аудиторні години - 40 год.;самостійна робота - 80 год, кредитів ЄКТС - 4,0Форма контролю: екзаменВикладач(і): І.І. Тітаренко, кандидат педагогічних наук, доцент Результати навчання: -Пояснити особливості комунікацій для сталого розвитку та їх роль у формуванні сталого розвитку. - Пояснити сутність Моделі поведінкових драйверів. - Пояснити різницю у впливі на поведінку і впливі на зміну ставлення. - Обґрунтувати концепцію комунікації для сталого розвитку. -Назвати методики та інструменти вимірювання соціальних і поведінкових змін. - Проводити аналіз сильних і слабких сторін комунікаційних кампаній для сталого розвитку. -Розробити комунікаційні кампанії для сталого розвитку. Спосіб навчання: аудиторний/дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Сучасні концепції соціальних комунікацій, Стратегічні комунікації, Стратегії інтегрованих комунікаційЗміст дисципліни: Роль комунікацій у сталому розвитку -Модель поведінкових драйверів. Концептуальна основа програмування соціальних змін і -вимірювання соціальних і поведінкових змінРекомендована література: 1. Даніел Канеман. Мислення швидке й повне. К.- Наш формат, 2019, - 480 с.2. Комунікації для соціальних змін. Версія покоління Z/ ЮНІСЕФ Україна, Практикум та Українським католицьким університетом/А.Нуржинська, В.Іванова, І.Тітаренко. https://drive.google.com/file/d/1laZrR1uWSqbz18zamR9OU-Qe0xuwUbcI/view?fbclid=IwAR2bQOGxNW0W1zyjah9U2fKlQO-p0plykm4CR_Rj_ICoa2XJ7xqrqZa-8VY3. Комунікація для розвитку: https://www.unicef.org/cbsc/4. Комунікація для розвитку. Документи від ЮНІСЕФ: https://www.unicef.org/cbsc/index_42339.html5. Посібник Урядової комунікаційної служби Великобританії щодо комунікації та зміни поведінки: https://gcs.civilservice.gov.uk/wp-content/uploads/2015/09/ GCSBehaviourChangeGuideJune14Web.pdf6. В. Петі. Модель поведінкових драйверів, 2019. - https://www.unicef.org/mena/reports/behavioural-drivers-model7. Вплив на поведінку через державну політику. https://www.bi.team/wp-content/uploads/2015 /07/MINDSPACE.pdfОн-лайн курси:1. ЮНІСЕФ запускає безкоштовний онлайн-курс про соціальні зміни (2 частини): https://www.humanrightscareers.com/unicef-launches-free-online-course-on-social- change/2. Гуманітарна комунікація: вирішення ключових проблем: https://www.coursera.org/learn/humanitarian-communication3. Комунікація щодо охорони здоров'я / SBCC Online Learning: https://healthcommcapacity.org/health-communication/sbcc-online -courses-2/4. Журналістика для соціальних змін (edX): https://www.mooc-list.com/course/journalism-social-change-edx5. Communications for social change course http://practicum.space/learninФорми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна робота, підготовка письмової роботи за тематикою курсу, виконання практичних завдань (індивідуальна робота, консультації)Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 70 балів (усне опитування, реферати, конспекти, індивідуальне письмове завдання); підсумковий контроль - 30 балів (тестові завдання, письмовий залік).Мова навчання: англійська