Код: 317581Назва:
Практика науково-дослідницька
Анотація: Академічне письмо. Принципи академічної доброчесності. Підбір та аналіз наукової літератури. Проведення дослідження за темою кваліфікаційної (магістерської) роботи.Тип дисципліни: нормативнаРік навчання: 2Семестр: осіннійКількість кредитів: загальна кількість годин - 162, з них лекцій - 26, семінарів - 28, cамостійної роботи - 108; кредитів ЄКТС - 4,5.Форма контролю: залікВикладач(і): О.О. Сусська, доктор соціологічних наук, професорРезультати навчання: Випускник має продемонструвати:- глибокі знання з історії та сучасної практики комунікації та її принципів, у т.ч. різноманітних видів і форм соціальної комунікації, її технології; вміти аналізувати сучасні тренди функціонування і розвитку медійних систем;- професійну спроможність проводити кількісні та якісні дослідження громадської думки, ставлень і очікувань громадськості; обирати відповідні методи для досліджень в сфері соціальних комунікацій; аналізувати методологію вивчення ефективності комунікацій у зв'язках з громадськістю.Спосіб навчання: аудиторний/дистанційнийНеобхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Практика науково дослідницька у сфері соціальних комунікацій, Методологія та організація наукових дослідженьЗміст дисципліни: Організація науково-дослідної роботи. Вибір напряму наукового дослідження. Загальні та спеціальні методи наукових досліджень. Джерела наукової інформації. Концептуалізація понять та написання огляду літератури. Академічна доброчесність під час написання наукових робіт Основні засади академічного письма. Систематизація та репрезентація наукових результатів магістерського (кваліфікаційного) дослідження. Підбір та аналіз наукової літератури.
Рекомендована література: 1. ДСТУ 3008:2015. Звіти у сфері науки і техніки. Структура та правила оформлювання. Київ, ДП "УкрНДНЦ" 2016. 26 с. (Інформація та документація)2. ДСТУ 8302:2015. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання. Київ, ДП "УкрНДНЦ" 2016. 20 с. (Інформація та документація) 4. Про затвердження Порядку присудження наукових ступенів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.07.2013 р. № 567.3. Стосовно Рекомендацій щодо запобігання академічному плагіату та його виявлення в наукових роботах (авторефератах, дисертаціях, монографіях, наукових доповідях, статтях тощо): Лист Міністерства освіти і науки України від 15.08.2018 р. № 1/11-8681.4. Фареник С. А. Логіка і методологія наукових досліджень . К., 2000. 340с.5. Сусская О.А. Кластеризация методологии как тенденция виртуализации науки о социуме //Austrian Journal of Humanities and Social Sciences. Scientific journal. № 1. 2014 (January-February). Vol.2. C.32-37.6. Robert K. Yin. (2014). Case Study Research Design and Methods (5th ed.). Thousand Oaks, CA: Sage.Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, самостійна роботаМетоди й критерії оцінювання: підсумковий рейтинг з курсу визначається за 100-бальною шкалою і складається з двох частин: 70% максимального підсумкового рейтингу складає оцінка за роботу протягом семестру (максимальна оцінка за самостійний індивідуальний дослідницький проектМова навчання: українська