НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 317697

Назва:

Практика педагогічна



Анотація: "Практика педагогічна" спрямована на формування навичок студентоцентрованого викладання за фахом у студентів ОНП "Історія", із врахуванням сучасних рекомендацій та практик Європейського освітнього процесу. Студенти сформують навички викладання дисциплін за фахом: розробки навчальних курсів з історії, укладання силабусів дисциплін, взаємодії зі студентами в аудиторії під час проведення практичних занять, апробують уміння застосовувати форми оцінювання результатів навчання. а також здатність налагоджувати комунікацію і вирішувати проблемні ситуації під час проведення занять. діяти толерантно, спираючись на принципи академічної доброчесності і академічної культури.Педагогічна практика складається з трьох основних етапів: підготовчий(семестр 3), викладацький і підсумковий (семестр 4). Попереднє ознайомлення з особливостями проведення занять (лекції, семінарські заняття, позааудиторна комунікація зі студентами,письмові завдання, тощо), розробка силабусу авторського навчального курсу дасть можливість сформувати власну викладацьку стратегію, що сприятиме працевлаштуванню випускників. проведення аудиторних занять (семестр 4) відбуватиметься індивідуально на ОП "Історія" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти під керівництвом викладачів кафедри історії. Проходження педагогічної практики відбувається без відриву від навчання

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 2

Семестр: 3,4

Кількість кредитів: 6 (загальна кількість годин - 180 год.; аудиторні години - 56 год.; практичні заняття - 56 год.; самостійна робота - 124 год.)

Форма контролю: залік

Викладач(і): Шліхта Н.В., проф., к.і.н.

Результати навчання: - студенти-практиканти ознайомляться з особливостями викладання гуманітарних дисциплін у вищій школі; основними формами роботи зі студентами в аудиторії та поза нею; з основною документацією навчального процесу;
- отримають практичні навички проведення семінарських занять з дисциплін ОП "Історія";
- сформують індивідуальні викладацькі навички на основі принципів академічної культури й доброчесності, сучасних рекомендацій та практик Європейського освітнього простору.



Спосіб навчання: аудиторний

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Історія України, Всесвітня історія, Історія західних цивілізацій, Історія України ХХ ст.

Зміст дисципліни: Завданнями практики є: - ознайомлення з особливостями викладання гуманітарних дисциплін у вищій школі; основними формами роботи зі студентами в аудиторії та поза нею; з основною документацією навчального процесу; - розробка авторського курсу студентами-практикантами, підготовка силабусу дисципліни; - складання та виконання індивідуальних планів проведення семінарських занять, що відповідають силабусам навчальних дисциплін ОП "Історія"; - формування індивідуальних викладацьких навичок студентів на основі принципів академічної культури й доброчесності, сучасних рекомендацій та практик Європейського освітнього простору.


Рекомендована література: 1. Бойц Р. Поради викладачам-початківцям. Практичний посібник. К.: Навчально- методичний центр "Консорціуміз удосконалення менеджмент-освіти в Україні". 2005.

Ідея Університету: Антологія / Упоряд. М. Зубрицька, Н. Бабалик, З. Рибчинська. Львів: Літопис, 2002.
Мистецтво бути викладачем. Практичний посібник. / За ред. О.І. Сидоренка. К.: Навчально-методичний центр "Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні". 2003.



Форми та методи навчання: Участь в практичних заняттях, дискусіях, проведення семінарів, презентація і силабус авторського курсу; підсумкове обговорення на круглих столах; ведення щоденника практики, підготовка звіту

Методи й критерії оцінювання: рейтингове оцінювання за 100-бальною системою: поточний контроль - 75 балів (виконання практичних завдань, обговорення інд. студ.проєктів, проведення аудиторних занять, ведення щоденника практики, силабус авторського курсу); підсумковий контроль- 25 балів (звіт про практику, круглий стіл).

Мова навчання: українська