НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 317721

Назва:

Методи розробки програмних систем



Анотація: Мета курсу надати розуміння того, що програмна система є товаром на ринку інформаційних технологій і успішне просування такого товару по ринку залежить в першу чергу від якості товару і потребує відповідного стратегічного та тактичного планування дій компанії-виробника або дистриб’ютора. Розглядається сучасний е-маркетинг, відмінності е-маркетингу від класичного. Розглядаються особливості е-маркетингу в соціальних мережах. Вивчаються сучасні системи управління взаємовідносинами з клієнтами CRM, системи пошукової оптимізації (SEO), засоби WEB- аналітики. Розглядаються сучасні підходи до управління якістю на виробництві. Вивчається SCRUM метод організації робіт при створенні програмних систем. Роз’яснюються вимоги стандартів України щодо якості продукції. Знання та практичний досвід, що будуть отримані в процесі вивчення курсу, дозволять значно розширити можливості студентів при написанні дипломних проектів.

Тип дисципліни: нормативна

Рік навчання: 1

Семестр: весняний

Кількість кредитів: 4 (загальна кількість годин - 120 год.; аудиторні години - 44 год.; лекції - 22 год.; практичні заняття - 22 год.; самостійна робота - 76 год.)

Форма контролю: екзамен

Викладач(і): Жежерун О.П.

Результати навчання: У результаті вивчення курсу студент повинен

знати:

· сучасні методи управління маркетингом ;

· особливостей просування товарів через соціальні мережі;

· організацію систем контролю якості на виробництві;

· стандарти України щодо якості продукції;

вміти:

· розробити стратегічний та тактичний плани роботи компанії;

· запровадити на виробництві сучасні підходи контролю якості;

· використовувати в рекламі та комунікаціях методи нейролінгвістичного програмування.

Спосіб навчання: удиторний, дистанційний.

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: немає

Зміст дисципліни: Мета курсу надати розуміння того, що програмна система є товаром на ринку інформаційних технологій і успішне просування такого товару по ринку залежить в першу чергу від якості товару і потребує відповідного стратегічного та тактичного планування дій компанії-виробника або дистриб’ютора. Розглядається сучасний е-маркетинг, відмінності е-маркетингу від класичного. Розглядаються особливості е-маркетингу в соціальних мережах. Вивчаються сучасні системи управління взаємовідносинами з клієнтами CRM, системи пошукової оптимізації (SEO), засоби WEB- аналітики. Розглядаються сучасні підходи до управління якістю на виробництві. Вивчається SCRUM метод організації робіт при створенні програмних систем. Роз’яснюються вимоги стандартів України щодо якості продукції. Знання та практичний досвід, що будуть отримані в процесі вивчення курсу, дозволять значно розширити можливості студентів при написанні дипломних проектів.


Рекомендована література: 1. Котлер, Филип Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового.:Пер. с англ. Видавництво КМ-БУКС, 224 с., 2018

2. Котлер, Филип 10 смертних гріхів маркетингу.

3. Энциклопедия менеджмента. Питер Ф. Друкер. М.: Изд. дом Вильямс, 2004. — 432 с.

5. Пол Грінберг CRM со скоростью света. Привлечение и удержание клиентов в реальном времени через Интернет, 2020, Бізнес ХХІ век, 526 стр.

6. Ден Томашевский SEO для чайников. MonsterBook,

7. Луис Р. Система канбан. Практические советы по разработке в условиях вашей компании. Пер. с англ. М. «Стандарты

и качество», 2008, 216 с.

8. . Хенрик Книберг. SCRUM и ХР. Заметки с передовой. InfoQ, 2006, 94 c.. http://www.infoq.com/minibooks/scrum-xp-from-the-trenches

9. Xенрик Kниберг и Mаттиас Cкарин SCRUM и KANBAN: выжимаем максимум/ 2010, InfoQ 76c.

10. Холл, Майкл 77 лучших техник НЛП – СПб.:Праймi. ЕВРОЗНАК, 2008 -438 с.

11. ДСТУ, СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ВИМОГИ

a. (ISO 9001: 2000, IDT) Київ,ДЕРЖСТАНДАРТ УКРАЇНИ-200

Форми та методи навчання: лекційні заняття, практичні заняття, самостійна робота

Методи й критерії оцінювання: Задовільне опанування курсу (допуск до іспиту) досягається через присутність на заняттях, працю на лекціях і практичних заняттях, успішно виконаних лабораторних роботах. Очікується, що за роботу в триместрі (на лекціях і практичних) студент може отримати 60 балів рейтингу. На іспиті можна отримати решту – 40 балів рейтингу. Система контролю знань та умови складання іспиту. Робота студентів з дисципліни оцінюється за наступною системою. Усна відповідь, доповнення (як на лекції, так і на практичному зан.) – 3 бали за кожне практичне; всього максимально 11 х 2=22 бал. Підготовка та лоповідь двох презентацій – 10 балів за кожну, всього 20 балів - Підсумкова контрольна робота (тест)– 18 балів; Підсумковий контроль проводиться у формі іспиту – 40 балів. За результатами семестру студент отримує підсумкову оцінку за 100-бальною системою, яка розраховується як накопичення оцінок за роботу у семестрі та оцінки за іспит. Студент допускається до складання іспиту за умови виконання положення про навчаня в НаУКМА (відвідуваність), та якщо кількість набраних ним балів за роботу в семестрі становить не менше 35 балів. Пропущені заняття без поважних причин мають бути відпрацьовані додатково. Іспит вважається не зданим, якщо сумарна кількість балів з дисципліни складає менше 60 балів. Підсумкова оцінка “x” з дисципліни у балах (100 – бальна шкала) переводиться у чотирибальну (національну шкалу) з розрахунку: 60<= х <71 – задовільно, 71<= х <91 – добре, 91<= х <=100 – відмінно.

Мова навчання: українська