НаУКМА

Інформаційний пакет ЄКТС

<< повернутись

Код: 317747

Назва:

Менеджмент комунікацій у демократичному врядуванні



Анотація: Дисципліна передбачає опанування основними методичними засадами та інструментарієм, необхідних для успішного управління проєктами і часом в сфері комунікацій; формує навички щодо розробки проєкту, оцінки його ефективності, вибору проектної команди і лідерства, розрахунку бюджету проєкту, розробки графіків його реалізації, а також дозволяє оволодіти технологіями мінімізації ризику при підготовці та реалізації проєкту в сфері комунікацій. Дисципліна спрямована на поглиблення знань, умінь та цінностей, сформованих вивченням нормативної дисципліни «Стратегічне управління та комунікації» (всі модулі), та орієнтована на вдосконалення компетентностей, визначених професійними стандартами державної служби. Мета навчання Після завершення навчання студенти зможуть розробляти власні проєкти в сфері комунікацій у врядуванні, враховуючи знання та вміння з управління часом, якістю, ризиками, командою проєкту, бюджетом усіх ресурсів.

Тип дисципліни: вибіркова

Рік навчання: 27-2018

Семестр: 3

Кількість кредитів: 3кредити Лекційні заняття – 12 годин Групові заняття – 18 годин Самостійна робота – 60 годин

Форма контролю: іспит

Викладач(і): к.ф.н., доц. Амельченко Наталія Анатоліївна

Результати навчання: • форми і методи, організаційно-правові засади консультацій із зацікавленими сторонами, залучення громадськості до формування державної політики (А2.З3 );
• методи оцінки можливих ризиків (А3.З1);
• стратегічні цілі, завдання та плани роботи державного органу (Д1.З1).

Уміння, навички, цінності, ставлення:
• ідентифікувати суспільно значущу проблему, вирішення якої потребує формування відповідної державної політики в межах повноважень (А1.У1);
• застосовувати аналітичні технології, статистичні методи аналізу інформації (А1.У3);
• визначати основні заінтересовані сторони та ідентифікувати їх позиції, взаємодіяти з ними в процесі формування державної політики (А2.У1, А2.У3);
• аналізувати ризики та передбачати наслідки прийнятих рішень та дій (А3.У2);
• застосовувати навички особистісної взаємодії, виявляти високий рівень взаємної підтримки, відкритість в обміні інформацією та готовність до співпраці (Г2.У1, Г2.У2);
• розробляти пропозиції щодо формування стратегічних цілей та пріоритетів діяльності державного органу (Д1.У2);
• взаємодіяти зі структурними підрозділами, органами влади (Е2.У2).



Спосіб навчання: аудиторне/ дистанційне

Необхідні обовязкові попередні й супутні модулі: Економічна теорія, Менеджмент, Фінанси

Зміст дисципліни: Тема 1. Загальна характеристика управління проєктами. Методологічні основи планування і контролю проєктів Тема 2. Ефективна постановка цілей та їх пріоритизація. Планування і делегування. Визначення ключових результатів. Тема 3. Організаційні структури управління проектами і структуризація проєкту Тема 4. Основи часового і календарного планування проєктів Тема 5. Планування ресурсів, витрат та бюджету Тема 6. Управління якістю, командою та ризиками проєкту


Рекомендована література: 1. Гуменна О., Веремійчик А. Управління процесом запуску інноваційних проектів в секторі FMCG // Матеріали IV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Сучасні інноваційно-інвестиційні механізми розвитку національної економіки:, 26 жовтня 2017 р. – Ч. 1. – Полтава: ФОП Пусан А.Ф., 2017. - С.174-176.
2. Логачова Л.М. Управління проектами: навчальний посібник / Л. М. Логачова, О. В. Логачова. - Суми : Університетська книга, 2011. - 207 с.
3. Чемерис А.О. Розроблення та управління проектами у публічній сфері: європейський вимір для України: практичний посібник / Анатолій Чемерис; Швейцар.-укр. проект "Підтримка децентралізації в Україні - DESPRO". - К. : Софія-А, 2012. – 76 с.
4. Березін О.В. Управління проектами: навчальний посібник / О. В. Березін, М. Г. Безпарточний. - Суми: Університетська книга, 2014. – 271 с.
5. Петренко Н.О. Управління проектами: навчальний посібник / Н. О. Петренко, Л. О. Кустріч, М. О. Гоменюк ; М-во освіти і науки України, Уман. нац. ун-т садівництва. – К. : Центр учбової літератури, 2015. - 242 с.
6. Сазерленд, Джефф. SCRUM: навчись робити вдвічі більше за менший час / Джефф Сазерленд ; [пер. з англ. Ярослава Лебеденка]. - Харків : Клуб cімейного дозвілля, 2016. – 279 с.
7. Стандарт управління проектами PMBoK 6 [Електронний ресурс] // Інститут управління проектами в США (PMI). – Режим доступу: http://www2.fiit.stuba.sk/~bielik/courses/msi-slov/reporty/pmbok.pdf.
8. Harold Kerzner and Harold R. Kerzner. (2013). Project Management. A Systems Approach to Planning, Scheduling, and Controlling. ED.11, John Wiley & Sons, Incorporated
9. Stephen Ward and Chris Chapman. (2011). How to Manage Project Opportunity and Risk. Why Uncertainty Management Can Be a Much Better Approach Than Risk Management. ED.3, John Wiley & Sons, Incorporated
10. Larry, Richman. (2011). Improving Your Project Management Skills. ED.2, AMACOM
11. Jeff Davidson (2019). Everyday Project Management, Berrett-Koehler Publishers, Incorporated
12. Harold Kerzner (2017). Project Management Metrics, KPIs, and Dashboards. A Guide to Measuring and Monitoring Project Performance. ED.3, John Wiley & Sons, Incorporated
13. Brian Tracy (2014). Time Management. ED.1, AMACOM


Форми та методи навчання: лекції, семінарські заняття, написання та презентація есе, конференції-дискусії, рольові ігри.

Методи й критерії оцінювання: Поточний контроль (70 %) усне опитування, есе, участь у конференції-дискусії. Підсумковий контроль (30 % контрольні завдання), форма контролю - іспит.

Мова навчання: українська